Antikoncepční injekce Sayana

19.2.10 12:54

antikoncepční injekce Sayana

Ahojte holky/maminky, nemáte některá zkušenosti s antikoncepčními injekcemi Sayana? Mám po skončení kojení strašně silné MS, velká ztráta krve, bývá mi slabo, točí hlava atd… Můj gyndr mi doporučuje buďto mirenu nebo injekce sayana. Jaké máte zkušenosti? Předem moc díky za všechny odpovědi! Hopinka

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Evka 32
29.5.10 11:24

Dobrý den,já mám píchlou injekci sayana a už 10 den krvácim,dostala jsem od doktora na to prášky na zastavení,ale pořád krvácim.Sayanu už nikdy víc

  • Nahlásit
  • Citovat
15.6.10 20:53

Ahojky, tak já tedy musim říci, že injekci jsem dostala hned po porodu a supr. Asi 2 dny jsem špinila ani vpich do břicha nebolel, takže asi jak kdo. Já bych doporučila i finančně není drahá. No ale nevim co to udělá až přestanu kojit, prý bych ale neměla krvácet.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
anoli13
8.7.10 01:05

SAYANA

Já mám sayanu asi po třetí, - čtvrt roku. Vpich sice nebolí, nemusí se myslet každý den na pilulky, menstr taky není ale nabrala sem cca 10-12 kg, takže už dál nebudu užívat a radši si dáme pozor..........................................

  • Nahlásit
  • Citovat
jana44
17.7.10 03:05

sayana

použití sayany je pro mě velikým zklamáním…krvácím už 3 týden…a mám stavy úzkosti…v žádném připadě ho používat nebudu…smutné je, že pro lékaře je tento stav normální..

  • Nahlásit
  • Citovat
MaminaGábina
9.8.10 17:27

Ahojky, z veškeré nabídnuté antikoncepce jsem si taktéž vybrala Sayanu. Jsem velice spokojená. Byla jsem upozorněna, že můžu špinit nebo krvácet.
Nic takového se nestalo. Na víc mám ještě větší chuť na sex než před tím, až se manžel divil, jestli mi tam nepíchli něco jiného :dance: . Je pravda, že jsem začala rychleji hubnout. Za tři měsíce na objemu o 10 cm - hrudník, břicho a o 8 cm boky. Ale je pravdou, že jsem stále a stále v pohybu, na židli usedám až pozdě na večer. Uvidíme, jak to budu snášet dál.

  • Nahlásit
  • Citovat
lined
15.9.10 20:39

Sayana

Po Sayane jsem spinila asi 14 dni, celych 3 mes byla jsem dusevne klidna a vyrovnana ale mela jsem silenou chut k jidlu a zacala jsem rychle pribirat ale vcas jsem si to uvedomila a nasadila cviceni , kazdy den 2 h nakonec jsem z toho zhubla , pac Sayana pridava vitalitu, clovek ma chut neco delat a je fit. Ale pozor na hlad nesmite se tomu podat a hlavne je to progesteronovy pripravek ktery zpusobuje ze vse co snite se hezky ulozi, jako v tehotenstvi. Cena je super. Vse se da zvladnout i HA…

  • Nahlásit
  • Citovat
17.9.10 20:53

Tak já jsem tu psala jak jsem s ní spokojená a bohužel po 3 aplikaci jsem začala špinit a špinit. Byla jsem u gynekologa napsal mi prášky, které by to měli zastavit. Bohužel nepomohly a dokonce jsem začala krvácet víc, jak při mencez a je to už skoro 2 měsíce, takže po víkendu volám znovu na gyndu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Tričko
25.9.10 23:25

Já jsem 8týdnů po porodu,plně kojím, lékař mi ji doporučil, zatím nekrvácím, je mi dobře, mimi to prý neublíží,nebylo to prokázano a jelikož to přijímá ústy a ne žilně, tak to, jakoby straví stravu, tak doufám, že doopravdy, vpich nebolí, jen chvilinku štípe, cenově dobrá, tak zatím v ní budu pokračovat, může se hubnout, nebo nabírat zatím vůbec nic nepocituji :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
38
14.11.10 15:30

Poraďte mi prosím, máte některá tyto injekce? Jak je to s menstruací?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Tričko
15.11.10 12:53

já ji mám 3 m,ěsice, jen jsem po 12 dnech aplikace injekce špinila asi 10 dnu a od té doby nic, nemělo by se menstruovat ted jdu na další dávku…jsem spokojená…

  • Nahlásit
  • Citovat
38
15.11.10 22:18
Tričko píše:
já ji mám 3 m,ěsice, jen jsem po 12 dnech aplikace injekce špinila asi 10 dnu a od té doby nic, nemělo by se menstruovat ted jdu na další dávku…jsem spokojená…

aha, mám ji píchnutou 4 týdny a nešpiním, nekrvácím, normální cyklus mívám 26 dní, což bylo min. čtvrtek… :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Tričko
16.11.10 08:12

oni i píší, že každý může reagovat jinak, ale menstruovat by s enemělo, tak je to vpořádku, poklud Vám to nic neděla, tak budte rada a sedla Vám dobře, a dal uvidíte, jak jsem psala, ted půjdu na druhou a jen ze začátku to špinění a ted už nic a je mi fajn..

  • Nahlásit
  • Citovat
16.11.10 08:26

No u každého to je opravdu jiné. Já sní nejsem vůbec spokojená a to první 3 dávky jsem jí vychvalovala. Žádné špinění. Po 4 injekci jsem začala špinit, pak i krvácet jak při mentruaci. Po práškách, které mi gynek. předepsal se to nezastavilo, tak jsme udělali pokus, že mi 5 injekci dal již o měsíc dřív, než měla být dána. Zabrala, ale na měsíc, opět špinim :cert: No spíš je to velmi malé krvácení, takže s touto antikoncepcí končím. Je mi divný, ale že půl roku to bylo bez problémů. Řekla bych, že to začalo tím, že jsem přestala kojit. Kojila jsem do 7měs. což odpovídá. Injekci jsem dostala po šestinedělí. Dr.mi, ale tvrdil, že by to tím nemělo být, tak nevim.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
16.11.10 08:27

Kecám po 3dávce né po4.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama