Asistent ve školce k dítěti

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.06.19 20:43
Asistent ve školce k dítěti

Ahoj holky, jen bych se ráda zeptala, kdo dělá asistenta ve školce k dítěti, co to vše obnáší, mohla bych nastoupit do školky k dítěti, které má lehký autismus, na 7 hodin denně, zvažuji to, ráda bych se zeptala někoho kdo s tím ms zkušenosti? Děkuji

Reakce:
M-A
Kecalka 417 příspěvků 28.06.19 21:09

Pracovala jsem jako učitelka, která měla po ruce asistenty. V podstatě pomáhás učitelce s denním chodem třídy, s větším zaměřením na to dítě, ke kterému jsi. Samozřejmě zalezi, co má napsáno z poradny v doporučení práce s dítětem, obecně asistent pomáhá dítěti zvládat denní režim ve školce, plus pomáhá učitelce, ale záleží jak si to nastaví v konkrétní třídě dle potřeb dítěte / třídy. 7 hodin znamená zkrácený úvazek, tak si zjisti i v jaké platové třídě bys byla, je tam velké rozpětí, kam tě mohou zařadit.

Vosma29
Zasloužilá kecalka 637 příspěvků 28.06.19 21:22
@Anonymní píše:
Ahoj holky, jen bych se ráda zeptala, kdo dělá asistenta ve školce k dítěti, co to vše obnáší, mohla bych nastoupit do školky k dítěti, které má lehký autismus, na 7 hodin denně, zvažuji to, ráda bych se zeptala někoho kdo s tím ms zkušenosti? Děkuji

Na tohle je těžký odpovědět. V podstatě co autista to originál. Díky kamarádce jich pár znám. Někdy to jde a někdy to s nima není jednoduché. U syna kamarádky bylo v určitém období nejdůležitější aby ho asistentka zvládla odvést ze třídy. Plus je důležité se s něma naučit komunikovat. Sou prostě jíní. Člověk se musí naučit určitym věcem předcházet.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.06.19 21:22