Astra Zeneca nebo Pfizer?

Anonymní
7.3.21 23:10

Astra Zeneca nebo Pfizer?

Kdybyste měli na výběr z těchto dvou vakcín, kterou byste si vybrali? A proč?

Možná budu stát před tímto výběrem (jsem učitelka, nevím, kdy se na mě dostane řada, možná brzy…). A byla bych ráda za názory ostatních.

Anonym - profese.

Edit - upřesnění.
Na výběr asi opravdu budu mít, ve městě jsou 2 centra, každé očkuje jinou vakcínou.

Příspěvek upraven 07.03.21 v 23:19

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
68684
7.3.21 23:12
@Anonymní píše:

Možná budu stát před tímto výběrem (jsem učitelka, nevím, kdy se na mě dostane řada, možná brzy…). A byla bych ráda za názory ostatních.

Anonym - profese.

Nebudeš. V jednom konkrétním očkocentru maj jednu konrétné vakcinu, takže na výběr není.
Ale jinak Comirnaty, protože jsem jí dostala. Tak musí být nejlepčí 8)

Příspěvek upraven 07.03.21 v 23:15

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
7.3.21 23:13

@Lama Lama
Budeme mít nejspíš na výběr ze dvou očkovacích center. Každé očkuje jinou vakcínou.

• Citovat
  • Nahlásit
10539
7.3.21 23:16

Vybrala bych Pfizer, protože jsem s ním už naočkovaná. Údaje z Izraele taky vypadají nadějně. Ale kdyby ne bylo zbytí, nechala bych si píchnout i Astra Zenecu. Věřím, že tím chráním sebe, své děti a seniory, o které se starám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
SAJ
8764
7.3.21 23:17
@Anonymní píše:

Anonym - profese.

Astru. kdybych si mohla vybírat. Dostala jsem Pfizera - a vůbec mi to nevadilo. Ujišťuji tě, že si vybírat nebudeš.

Problém bych teda měla jedině se Sputnikem a s tou Čínskou.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
12873
7.3.21 23:19
@Lama Lama píše:
Nebudeš. V jednom konkrétním očkocentru maj jednu konrétné vakcinu, takže na výběr není.
Ale jinak Comirnaty, protože jsem jí dostala. Tak musí být nejlepčí 8)Příspěvek upraven 07.03.21 v 23:15

Ale nemaji porad jen jednu, nekdy behem jednoho dne maji i dve.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
215
7.3.21 23:21