Autosedačka 9 - 36 kg

17
2.4.07 22:20

Autosedačka 9-36Kg

Ahoj holky,už jsem tady moooc dlouho nebyla,protože jsem poslední dobou nějak moc zaneprázdněná,jako by mi nestačilo naše dítko,tak si ještě k tomu studuju a je to docela fuška všechno to skloubit dohromady,no ale mám to už snad za pár a tak to musím vydržet.
To jsem ale řešit nechtěla,nicméně jsem si musela aspoň někomu postěžovat a trochu si ulevit.
Mám dotaz ohledně autosedačky,té větší,jednu už sice máme,ale je to taková ta levná z akce v obchoďáku,ale příliš bezpečná se mi nezdá,proto jsme se rozhodli pořídit pořádnou a investovat do ní cca 6000Kč,můžete mi prosím poradit,s jakými máte dobré zkušenosti a pomoci mně tak při výběru.Chceme ještě takovou,aby byla od 9 do 36Kg a měla ještě i pětibodové upínání,které se potom dá oddělat.Koukala jsem na značky Recaro,Romer,Maxi Cosi a tak prostě nevím,samozřejmně jsem zkoumala i testy,ale stejně nevím.Budu Vám moc vděčná za rady.Díky moc.V

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

629
2.4.07 22:45

Vereno - Maxi Cosi a Romer se dělají od 9-18 a od 15-36 kg, Recaro neznám. My máme Maxi Cosi Priori tj. 9-18 kg - má pětibodové upínání, nestála víc než 5000 a jsme s ní spokojený. Kategorie od 9-36 kg jsme nakonec vyloučili, páč jsme si představili dítko ve věku 2 a ve věku 10 let - a jak se tam asi vejde. Další zase koupíme Maxi Cosi Rodi(?) ta už má nastavitelný i boční díly - takže záleží jak velký máte dítko. Tak asi tak. Přeju úspěšný výběr.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
9867
2.4.07 23:01

Doporučuji koupit zvlášť sedačku 9-18 a zvlášť větší do 36 kg - za 3000 za jednu koupíte velmi slušný standard a prcek bude opravdu dobře chráněný…

L.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
266
2.4.07 23:45

Ahojky,