Autosedačka Cybex Aton - dokoupit i tzv. "fix"?

459
12.4.21 09:06

Autosedačka Cybex Aton - dokoupit i tzv. "fix"?

Holky, jsem naprostý laik a chtěla bych se zeptat, rádi bychom pořídili autosedačku Cybex Aton 5, v dtestu dopadla výborně, cena je také super. Je nutné k ní dokupovat i tzv. fix? viz foto? To stojí další tři tisíce, nebo se obejdeme i bez toho? Upřímně jsem nevěděla, že ten fix existuje, poslala mi to až kamarádka, možná naivně jsem si myslela, že koupíme jen autosedačku a je to.

Moc díky!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4418
12.4.21 09:08

Není to nutné. Je to isofixová základna, Aton jde poutat do auta i bez ní, na pásy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1469
12.4.21 09:09

My ho třeba máme, ale myslím, že jde ta autosedačka přidělat i bez toho.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2889
12.4.21 09:15

Zakladnu jsme k vajicku meli. Autosedacka stacila jen zacvaknout a mohlo se jet. Nebylo nutne pouzivat pasy na zajisteni autosedacky. Zakladnu jsem pouzivala na 3 deti, takze me se investice vyplatila. Urcite se ti podari autosedacku i se zakladnou pak prodat. Takze pokud se pro ni rozhodnes, ve finale te nevyjde tak draze. Nicmene autosedacku muzes pouzivat i bez zakladny. Zalezi jen na tobe.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4418
12.4.21 09:21
@luci.no píše:
Zakladnu jsme k vajicku meli. Autosedacka stacila jen zacvaknout a mohlo se jet. Nebylo nutne pouzivat pasy na zajisteni autosedacky. Zakladnu jsem pouzivala na 3 deti, takze me se investice vyplatila. Urcite se ti podari autosedacku i se zakladnou pak prodat. Takze pokud se pro ni rozhodnes, ve finale te nevyjde tak draze. Nicmene autosedacku muzes pouzivat i bez zakladny. Zalezi jen na tobe.

Ne do všech aut je základna vhodná, zvlášť u Atonu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
104
12.4.21 09:21