Bezradná těhulka v 7tt

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
107
19.1.16 15:55

bezradna tehulka v 6tt

Ahoj Holky mozte mi povedat ci je normalny takyto UZ v 6tt? Ultrazvuk na foto mam z minuleho tyzdna, doktor jedine co povedal ze tam este nic nevidi ale inak sa nevyjadril :( dnes som bola zas na kontrole a vyjadrenie bolo, ze vidi len flícek ale bez plodu :( zacinam mat divny pocit, skoncili mi tehot. priznaky a vobec sa necitim ako tehotna. dalsiu kontrolu mam o 14 dni. Pokial mate s takymto UZ skusenosti moc dakujem za radu

Příspěvek upraven 19.01.16 v 19:22

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19.1.16 15:59

@petushqa27 Ahoj, já na tom byla úplně stejně. Dokonce mě má dr pomale už posílala na operaci… tak jsem změnila lékaře. Dělala mě ultrazvuky častěji, ale i tak nezbývalo nic než čekat.
Doufám, že Vám to dobře dopadne, přeji mnoho sil a neztrácejte naději! :srdce: :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
753
19.1.16 16:02

Na fotce vidím, že stáří těhotenství bylo v té době 4+6, což je úplně v pohodě a obrázek tomu i odpovídá. Dneska jsi byla přesně po týdnu? Vydrž, plod se tvoří, jeden den nemusí být vidět nic a za 3 dny už tam být může :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11117
19.1.16 16:26

Pokud jsi minuly tyden byla 5ttm (4+6), tak ted jsi 6tt a taky to tehotenstvi muze byt mladsi nez je vypocet od posledni MS.

zatim nestresuj. ja jsem byla u lekare poprve v 8tt. ne ze bych nemela nervy, to ma asi kazdy ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3590
19.1.16 16:34

Vždyť je tam tečička počkej a co týden chod na utz třeba se to rozjede

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72725
19.1.16 16:43