Bolest prsou po Postinoru

Anonymní
11.2.20 08:32

Bolest prsou po Postinoru

Moc prosím o radu. Stala se nám s přítelem nehoda a užila jsem postinor po ani ne jednom dni. Cca po 4 dnech mě začala šíleně bolest prsa, ta bolest jsou jakoby od stran, bradavky se mi nezdaji být citlivější. Mohlo by to 6 dní po styku už znamenat těhotenství?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
743
11.2.20 13:03

To budou rozbouřený hormony po tom Postinoru. Je to svinstvo…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
11.2.20 17:44
@Blankaspl píše:
To budou rozbouřený hormony po tom Postinoru. Je to svinstvo…

Zdá se mi i že se mi zvětšil dvorce, jakoby „napuchly“ nebo jak to říct.. :( je to fakt sajrajt, doufám že už ho nebudu nikdy potřebovat :(

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
2.5.20 21:12

Menstruace

Dobrý den, chci se zeptat, když jsem užila Postinor asi před měsícem tak jsem ms dostala trvala asi 8-9 dni a byla fakt silná už hned první den. Dnes jsem zase ms dostala a je obvykle slabší než ji normálně mam( mám docela silnou) a ted jsem si všimla, ze je to oproti tomu slabé. Muže ten prášek rozhodit takhle hormony? :zed:

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat