Brigáda na SŠ

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
23.11.21 17:39

Brigáda na SŠ

Dobrý večer, obracím se na Vás s dotazem. Je mi 18 let a studuji střední školu. Mám o 7 let starsi sestru, ktera s nami zije, ale chodi do prace a přispívá na domácnost. Měla bych já během školního roku chodit na brigády a vydělávat si? Mám občas pocit, že rodiče za mě všechno platí, že nic nedělám kromě učení a že bych měla zkrátka začít normálně fungovat. Ale na druhou stranu pri mém vydeláváni by rodiče nejspíš přišli o příspěvky a navíc žádáme o městský byt a tam je uvedeno, že nevydělávám. Ptala jsem se rodičů, ti mi rekli, ze jsem jejich dite navic student, takze to opravdu není nutné. Navíc nechodila bych pracovat proto, že bych nutně potřebovala peníze, ale jen pro lepší pocit, že jsem taky k něčemu dobrá. Přijde mi, že jsem v rodině občas navíc, že ničím nepřispívám, i když pomáhám, jak jen to jde. Jde jen o pocit nebo bych měla začít skutečně pracovat? dekuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Jolka86
23.11.21 17:41

Je to na tobě, já chodila na brigády od 15, ale je to každého věc.

Příspěvek upraven 23.11.21 v 17:48

• Citovat
  • Upravit
1519
23.11.21 17:48

Taky jsem chodila na brigady od 15,ale vetsinou pres leto o prazdninach. Ne behem skolniho roku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
64943
23.11.21 17:50
@Sáralucie píše: