Budoucí prvňáček

8561
14.6.13 16:25

budoucí prvňáček

Ahojky, najde se tu nějaká maminka která byla na první informační schůzce rodičů budoucích prvňáčků v Praze na škole Lobkovicovo náměstí? Já o ní nevěděla, díky tomu jsem ji prošvihla a ráda bych věděla co se tam řešilo, případně jestli jste dostaly nějaké materiály nebo informace co dítěti koupit a tak podobně. Díky moc předem,

Katka, maminka Dominika - budoucího prvňáčka

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8784
14.6.13 17:06

Nejsem od vás z Prahy a ani z konkrétní školy. Ale jsem učitelka ze základní školy. A mohu Vám jen poradit to, že si buď osobně zajděte za paní učitelkou vašeho budoucího prvňáčka, nebo skontaktujte emailem. Na stránkách školy najdete email i telefon. Pokud nevíte jméno učitelky vašeho budoucího prvňáčka, tak napište zástupkyni nebo řediteli školy. A poproste ho o kontakt na příslušného pedagoga. Vždy je lepší se skontaktovat přímo s učitelem, než pobírat informace od jiných rodičů. Mohou se k vám dostat zkreslené informace.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8784
14.6.13 17:12

Toto by měl být odkaz na vaši školu: http://www.perunka.cz/
Tady máte seznamy tříd i s třídními učiteli: http://www.perunka.cz/download.php
A tady by měli být informace o učitelích apod.http://www.perunka.cz/search.php?rsvelikost=sab&rstext=all-phpRS-all&rstema=54

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8561
14.6.13 17:26

Jééé díky strašně moc za snahu i reakci. Ty stránky co jste našla jsou ale na odloučené pracoviště, stránky jeho školy jsou tyto http://www.lobkovicovo.cz/. Každopádně jméno třídní i mail na ni mám, ale tento týden je ona pryč na škole v přírodě a příští celý týden jsme pryč pro změnu my takže zbývá pouze poslední týden školy. No uvidím, zkusím jí napsat ten mail s prosbou a uvidíme jestli v posledním týdnu školy si na nás najde kousilínek času. Myslela jsem kdyby se mi to nepodařilo aby jsme měli alespoň nějaké informace. ;)

• Citovat
  • Zmínit