Bydlení na koleji

Anonymní
15.12.20 20:31

Bydlení na koleji

Ahoj, sice jsem si toho hodně přečetla, ale rada bych znala i vaše zkušenosti :). Bude mi na jaře 20 let (měla jsem odklad) a chystám se v září na vysokou, tedy spíš VOŠ, která nenabízí ubytování. Přítel chodí rok na vysokou, známe se tři roky a už nás nebaví dojíždět každý den hodinu tam a zpět do Prahy (teda teď mě, přítel studuje nyní z domova). Oba jsme přišli s tím, že bychom mohli spolu bydlet na koleji, vše si budeme platit sami a kolej je o něco levnější než spolubydleni. Jde vůbec bydlet v páru, mate s tím někdo zkušenosti? Mohu bydlet na koleji, i když studuji jen VOŠ?
Anonym - osobní informace

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3694
15.12.20 20:38

To si musíš zjistit přímo na konkrétním místě. Já bydlela na koleji rok a neznala jsem nikoho, kdo by bydlel v páru. Ani nebyly obvyklý smíšený pokoje. Myslím si, že jako studentka VOŠ nebudeš mít tak výhodnou cenu, obvykle mívají tři ceníky - pro studenty prezenčního studia, pro kombinovaný a pro ostatní cizí. Obecně bych řekla, že to nejde. Spíš si najít byt, pokoj, ve spolubydlení.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
62254
15.12.20 20:53

Ty jo.. Neznám koleje, kde by to šlo.. Obraťte se na konkrétní kolej.. A jak bylo řečeno, mají pro různé studenty různé ceníky.. Sookubydleni vyjde asi lépe

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
15.12.20 20:59