Častá střevní viroza u dospělého

9548
7.7.16 18:10

Častá střevní viroza u dospělého

Prosím, nemáte někdo „zaručenou“ - třeba babskou - radu, jak předcházet střevním virózám? Po dětech na ně trpím poměrně často, nejhorší to je u mně s příchodem léta, obecně nesnáším horko, moje trávicí soustava to asi ví a vždycky mě v myšlence přestěhování na Aljašku či do Grónska podpoří.. Ačkoliv jsem jako dítě a ještě i před vlastními dětmi netušila, co to taková střevní viroza je, ted mě přepadne několikrát do roka, přes léto naprosto pravidelně a navíc se obtížně a dlouho léčí a stejně se často vrací.. jako dieta do plavek to není špatné, nicméně není to taková ta klasická dvou-tří denní nevolnost a finito.. momentálně se z toho dostávám už 14 dní, nemůžu se pořádně najíst, ač jím málo a dietně, protože ani nemám moc chut k jídlu, pořád hledím, at jsem v dosahu wc. Přes rok mě to taky přepadne několikrát a to tak, že nemůžu do práce (jsem učitelka, takže to prostě chytám od děcek), loni v létě jsem se s tím potýkala opakovaně celé dva měsíce volna. Tomu říkám relax po školním roce, fakt :roll: Syn ted skončil na kapačkách, s manželem, neb já jsem objímala záchod, u něj bylo ale ještě podezření na slepák, ten nepotvrdili, ale ani nevyloučili, tak se můžem těšit, kdy se mu to ozve znovu..
Biopron forte beru prakticky pořád, i děti, chvilkama vynechám, at si střeva moc nezvykají, živé jogurty jíme (dělám domácí)..
Netušíte, jestli neexistuje nějaká jakákoliv rada, jak tomu předejít? Doktoři radí hlavně probiotika, ta ale nějak extra nepomáhají, dlě mě.. Dcera je třeba očkovaná proti rotavirům a ač ji to občas taky chytí, tak poměrně málo a většinou s lehkých jednodenním průběhem a velice rychlou rekonvalescencí, ne jak já, mrtvola se zkaženým žaludkem, či spíše střevy, další měsíc :-(
za účinnou radu zlatem zaplatím ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
65258
7.7.16 18:12