Čekáme květen 2013 Pardubice

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
276
15.10.12 19:25

Čekáme :) květen 2013 Pardubice

Zdravím všechny těhulky a maminky… Bydlím v Pardubicích a ne zas tak dlouho. Většinu času jsem trávila v práci, až pak… jednoho dne… jsem potkala toho „pravého“ :) jistě víte mé milé dámy o čem mluvím.. Rozhodli jsme se pořídit si miminko. Dlouho jsem po tom toužila až se mi konečně v životě zadařilo a teď už čekáme malého mrňouse :) jsem v 10.týdnu a v pátek se chystáme ke gynekologovi na testy a ultrazvuk. Když vše dobře dopadne, dostaneme těhotenskou průkazku a rozjedeme to na plno :)
Jsem teď na neschopence, již 3.týden, jelikož mé ranní nevolnosti se nedali už zvládnout, tak jsem poprosila lékaře jestli by mi napsal neschopenku. Chvilku na mě koukal jako na blázna a pak se usmál a řekl mi, že nemám v tomto stavu co dělat v práci.. a upřímně… jsem ráda, že jsem doma.. prožila jsem si teď pár dní fakt peklo, nevím jak bych to v práci zvládla, i když zaměstnavatel má samozřejmě jiný názor.. takže moje milé těhulky, těším se, že mi pošlete nějaké příspěvky o svých začátcích, nebo klidně i vrcholcích :) jak chcete :) budu se těšit a věřím, že v tom nejsem sama :)… hezký den… :D :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
451
15.10.12 19:55

Ahoj :D Já mám také termín koncem května až začátkem června 2013. A jsem od Náchoda jestli Ti to něco říká. Já jsem toho pravého potkala už před 8 lety, jenže jsme oba studovali VŠ, takže jsem s miminkem musela počkat až budeme mít hotovo. Konečně jsem se dočkala :) Jsem v 7 týdnu a musím říct, že mi začíná být docela špatně od žaludku :( Na první kontrole u doktora jsem byla v 6 tt, všechno bylo tak jak má. Na další jdu až 30.10, tak doufám, že prcek povyroste a uvidíme :srdce:…Já zatím ještě pracuju, ale dělám ve zdravotnictví, takže to asi taky brzy zabalím :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
241