Chceme dítě, prosím rady

11.5.17 09:17

Chceme dítě, prosím rady

Ahoj holky, nemám si s kým o tom popovídat, tudíž ani nemám nikoho, kdo by mi v naší situaci poradil. 5 let žijeme s přítelem, který je o 10 let starší než já. Mě je 30. Přítel se léčí s depresemi a bere antidepresiva a jiné léky, při kterých ztrácí libido a má potíže s dosažením ejakulace. Oba chceme miminko. Chtěla bych Vás požádat o radu, protože né vždy se povede vše jak chceme, jestli je nějaký způsob, jak si zavést jeho sperma do sebe? resp. nejlepší způsob? (nedělám nic za jeho zády, dítě chceme oba dva)…Budu Vám moc vděčná za jakékoliv rady. Děkuju :)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

48680
11.5.17 09:19

@zuzanicexxx spíš at partner probere s lékařem změnu léků ;) ale musí to říct co má za problém a dostane jiné léky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11.5.17 09:23

MYslíte, že u jiných AD to bude jiné? myslela jsem, že všechny AD jsou na stejné funkci, a to utlumit. Hlavně tyto léky, toto seskupení léků, mu dost pomohlo :( ach jo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1280
11.5.17 09:47

Všechny AD stejné nejsou, určitě se najdou takové co mu budou vyhovovat. Já měla ten samý problém před dvěma lety, sesypala jsem se dostala jsem AD, 3 měsíce jsem ani neměla chut na sex, při kontrole jsem to řekla doktorce a změnila mi je a bylo to o dost lepší :palec: A co bych určitě doporučila at vyhledá i psychologa.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11.5.17 09:47

Ja teda kdyz byla na AD, tak sem mela uplne stejny problem a leky sem menila 2×. Nakonec jsem je vysadila hned, jak sem se dala trochu do pohody a vse bylo opet v normalu. Pokud to je alespon trochu mozne, zvazila bych alespon preruseni. Ikdyz kamaradka lesbicka mi rikala cosi o inseminacni pumpe, ci co..nejak sem ji neposlouchala, jak se mi to pricilo :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19170
11.5.17 10:00

@zuzanicexxx Přítel by měl nežádoucí vedlejší účinky léků probrat se svým psychiatrema domluvit se s ním na možnosti změny těchto léků za jiné.

A AD rozhodně nejsou o utlumení, ale o opětovném navození správné hladiny neurotransmiterů. Jen někdy mohou mít (zejména ty bez doplatku) i vedlejší účinky.

A trochu bych zvážila, jak moc je stav přítele stabilizovaný, co bylo spouštěčem deprese, zda není na čase třeba pomalu začít snižovat dávky AD. A jestli by mu nápor spojený s narozeníma výchovou dítěte ty deprese zase nemohl zhoršit.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
1280
11.5.17 10:14
@Svistice píše:
@zuzanicexxx Přítel by měl nežádoucí vedlejší účinky léků probrat se svým psychiatrema domluvit se s ním na možnosti změny těchto léků za jiné.

A AD rozhodně nejsou o utlumení, ale o opětovném navození správné hladiny neurotransmiterů. Jen někdy mohou mít (zejména ty bez doplatku) i vedlejší účinky.

A trochu bych zvážila, jak moc je stav přítele stabilizovaný, co bylo spouštěčem deprese, zda není na čase třeba pomalu začít snižovat dávky AD. A jestli by mu nápor spojený s narozeníma výchovou dítěte ty deprese zase nemohl zhoršit.

Přesně tak, taky bych zvážila jak moc je partner stabilizovaný, protože bych se bála co s ním narození prcka udělá.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11.5.17 10:44
@Olunka píše:
Všechny AD stejné nejsou, určitě se najdou takové co mu budou vyhovovat. Já měla ten samý problém před dvěma lety, sesypala jsem se dostala jsem AD, 3 měsíce jsem ani neměla chut na sex, při kontrole jsem to řekla doktorce a změnila mi je a bylo to o dost lepší :palec: A co bych určitě doporučila at vyhledá i psychologa.

Přítel se léčí již řadu let a soustava těchto léků mu vyhovuje. JE i v invalidním důchodu a dochází jak na psychiatrii tak ke klinické psycholožce na terapie.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11.5.17 10:48
@Svistice píše:
@zuzanicexxx Přítel by měl nežádoucí vedlejší účinky léků probrat se svým psychiatrema domluvit se s ním na možnosti změny těchto léků za jiné.

A AD rozhodně nejsou o utlumení, ale o opětovném navození správné hladiny neurotransmiterů. Jen někdy mohou mít (zejména ty bez doplatku) i vedlejší účinky.

A trochu bych zvážila, jak moc je stav přítele stabilizovaný, co bylo spouštěčem deprese, zda není na čase třeba pomalu začít snižovat dávky AD. A jestli by mu nápor spojený s narozeníma výchovou dítěte ty deprese zase nemohl zhoršit.

Spouštěč jeho depresí byl již v ranném věku (kolem 14 let)… má poruchu osobnosti, úzkostně depresivní poruchu a tak dále. Jeho prognoza je, že se s největší pravděpodobností nevyléčí. Vysazení AD je nemožné. Nechci tu řešit stav mého partnera, pouze bych chtěla znát, jestli Ad mohou poškodit plod, popřípadě zodpovědět můj dotaz při zadávání dotazu. Vím, že to zní hrozně, ale bohužel to tak je.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3HE
22231
11.5.17 10:53

@zuzanicexxx asi bych se obrátila na odborníky… možná tady někoho s podobnou situací potkáte, ale objektivní rady nezískáte.
Tohle je potřeba mít pod dozorem odborníků.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19170
11.5.17 10:53
@zuzanicexxx píše:
Spouštěč jeho depresí byl již v ranném věku (kolem 14 let)… má poruchu osobnosti, úzkostně depresivní poruchu a tak dále. Jeho prognoza je, že se s největší pravděpodobností nevyléčí. Vysazení AD je nemožné. Nechci tu řešit stav mého partnera, pouze bych chtěla znát, jestli Ad mohou poškodit plod, popřípadě zodpovědět můj dotaz při zadávání dotazu. Vím, že to zní hrozně, ale bohužel to tak je.

Nevím, ale jaký je vliv AD na kvalitu spermií.
Třeba Ti odpoví nějaké lesbičky. Na druhou stranu, pokud má nízké libido, mže být problém i ten genetický materiál ve spránou dobu „dostat“.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
3HE
22231
11.5.17 10:54

@zuzanicexxx sperma do těla ženy vpraví gynekolog

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3HE
22231
11.5.17 10:55
@3HE píše:
@zuzanicexxx sperma do těla ženy vpraví gynekolog

ale nedovedu si představit, jak ho ze sebe dostane, když mu to nejde

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11.5.17 13:27

@3HE JÁ NEVÍM JAK TO POPSAT… on ho ze sebe dostane, ale né typickým zásunem do pochvy, ale musí si ho vyhonit.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11310
11.5.17 16:59

Nejjednodušší je to řešit s ošetřujícím psychoatrem vašeho muže - stojí za to zkusit vyměnit antidepresiva za jiný tip, než klasická SSRI, která nejspíše bere teď. Třeba wellbutrin naopak libido dost zvyšuje.

Takhle na internetu vám ovšem nikdo neslíbí že to půjde, proto je potřeba to řešit s psychiatrem, co ho má v péči.

Pokud by to nefungovalo, tak se domluvte na klinice asistované reprodukce.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama