Clostylbegit a Pregnyl

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
63
20.1.10 12:02

Clostylbegit a Pregnyl

Ahojte holky, jsem tu nováček. Beru Clotík a v pondělí jsem byla na injeckci Pregnyl. Folikuly jsem měla 24-27mm. Prej na dvojčata 8-o Jen mě zaráží jedna věc, všechny v diskuzích píšete, že vás pobolívá podbřišek, píchá u vaječníků, ale já žádné tyhle pocity nemám. V pondělí to byl 14. den injekce. Jestli je to normální, že nemám žádné příznaky nebo teprve přijdou? Moc bysme si přáli, aby se to už povedlo. Děkuji za odpovědi a mějte se hezky papa :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13415
20.1.10 12:06

14 dní od injekce? To už by ti test ukázal, teda já si to myslím. Zkoušela jsi testovat?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
63
20.1.10 12:15

Jejda Veruš, já to myslela tak, že jsem dostala injekci Pregnyl 14. den :-) Asi hodně Pregnyl ovlivnuje v začátku i // na testu, vid? V prvních dnech od injekce.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12332
20.1.10 12:37

eliško na příznaky času dost, ano pár dní po pregnylu bys našla na testu //. Dříve jak v termínu MS nemá smysl testovat, opravdu ne, ani hledat příznaky, někdo je nemá do 6-7tt :wink: hodně štěstí

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
13415
20.1.10 12:50

Tak to potom jo :oops: Jsem si to špatně přečetla. V tom případě na příznaky času dost :wink: Tak ať vám to vyjde, když máš tak krásné folíky. Papa

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
VERONIKA
20.1.10 13:31

Já jsem testovala po Pregnylu 7. den a na TT byla jen /, 10. den už //

Po stimulaci jsem někdy nic necítila a jindy jsem myslela, že mi prasknou vaječníky a to jsem měla třeba 2 folíky :nevim: je to fakt strašně individuální.

Dvojčátka to taky být nemusí - měla jsem taky 2 skoro stejně velké folíky vpravo a máme jen Karolínku :wink:

Držím palečky a přeji hodně štěstíčka, snad nejdeš vytoužené //. :kytka: :hug: :kytka:

• Citovat