Co přesně ukáže EEG?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

NelaS
Kecalka 170 příspěvků 19.12.16 18:00
Co přesně ukáže EEG???

Dobrý den všem,
zkoušela jsem psát do některých lékařských poradnen, ale asi jsem nenašla tu pravou - zatím jsem bez odpovědi. Třeba o tom někdo budete vědět více. Náš téměř pětiletý syn byl na EEG kvůli tikům (časté mrkání). Epilepsie je vyloučena, vše je v normě. Ale vývoj mozku je hraniční - na dolní hranici. Přitom se jedná o bystrého kluka. Je soustředěný, rád a snadno se učí. Už ve 4 letech zvládal spoustu úkolů pro prvňáky (babička i děda jsou učitelé). Ve dvou letech znal čísla a malou i velkou ABC, dnes ujíždí na mapách - pozná všechny země Evropy, nosí v hlavě neuvěřitelnou spoustu jmen dinosaurů atd. Hůře je na tom s řečí - špatně vyslovuje, při rychlé mluvě je mu někdy těžko rozumět - ale podle logopedky to není nic výjimečného, zlepšuje se.
Prostě jsme my rodičové i okolí byli přesvědčeni, že máme doma malého génia a teď tohle :nevim: Čím myslíte, že může být výsledek EEG způsoben?
Díky!
 Nela

Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

JayLee 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.12.16 18:10
@NelaS píše:
Dobrý den všem,