Co studovat dál po střední pedagogické?

tt0
2
22.1.21 21:43

co studovat dál?

Ahoj. Studuju střední pedagogickou školu. Mám 3 tipy, kam bych chtěla na výšku, nicméně mám málo informací k tomu, abych se rozhodla. Myslím, že jsem cílevědomá a chci to někam dotáhnout, no nechci být kariéristka a mít děti v normálním věku.. Být finančně zabezpečená a být happy :)
Prosím, kdo víte něco blíže o tom, co studovat, kolik vydělává, čemu se budu přesně věnovat atd. - dětská psychologie, učitel na střední škole nebo forenzní psychologie. Děkuji moc a krásný večer

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5603
22.1.21 21:50

Učitel čeho? Jinak právě učitelství bude z toho, co jsi napsala nejjistější přijetí. Dobrá pracovní doba skloubitelná s dětmi, pokud zrovna není distanční výuka. A taky záleží jaká střední, jestli gympl nebo učňák s maturitou. To jsou propastné rozdíly v kvalitě žáků…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16481
22.1.21 22:04

Nejdřív si řekni kde chceš pracovat.

A pak si prostuduj nabídku vysokých škol. To co popisuješ jsou dva obory studia, nikoliv tři - buď peďák, nebo psychologie.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
SAJ
9052
22.1.21 22:57
@tt0 píše:
Ahoj. Studuju střední pedagogickou školu. Mám 3 tipy, kam bych chtěla na výšku, nicméně mám málo informací k tomu, abych se rozhodla. Myslím, že jsem cílevědomá a chci to někam dotáhnout, no nechci být kariéristka a mít děti v normálním věku.. Být finančně zabezpečená a být happy :)
Prosím, kdo víte něco blíže o tom, co studovat, kolik vydělává, čemu se budu přesně věnovat atd. - dětská psychologie, učitel na střední škole nebo forenzní psychologie. Děkuji moc a krásný večer

Zvaž jedno - humanitních učitelů je dostatek, plat spíš podprůměrný a slušná pracovní doba. Nicméně je dost reálné se na příslušnou VŠ dostat. Na psychologii je dost nával, uplatnění spíš horší - je to o klice v hledání vhodného pracovního místa.