Dárek pro maminku - kávovar

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.11.18 16:22
Dárek kávovar

Dobrý den, řešíme dárky k vánocům a chtěla bych radu. Mamince bych chtěla koupit kávovar, pije většinou kávu ze sáčku 3v1 nebo nescafe. Našla jsem kávovar který není na kapsle a mamce se i líbí, jen ted nevím zda by do tohoto kavovaru šla dát jakákoliv káva? Četla jsem na internetu že to je na kávu i na čaj.

https://m.alza.cz/…d2219563.htm?o=9

Pro rejpave lidi, nepiji kávu, nevyznám se v kávě, jsem studentka a ještě v tomhle nemám takový přehled. Chtěla bych pouze poradit s dotazovaným problémem a nechci číst co je dobré pít za kávu a že mám koupit dráhy kávovar nebo kávovar na kapsle.

Dekuji predem za odpovědi. :andel:

Reakce:
dedrichov
Závislačka 2991 příspěvků 16.11.18 16:25

Nechceš slyšet, že máš koupit drahý kávovar, ale ona určitá investice je potřeba, pokud má být káva opravdu dobrá.

nozu
Extra třída :D 11755 příspěvků 16.11.18 16:32

do tohoto kávovaru jde dát jakákoliv káva. Vevnitř je jakési sítko, do kterého nasypeš mletou kávu dle výběru nebo sypaný čaj a ono ti to udělá překapávanou kávu. Podobný, možná stejný, přístroj má kolegyně v práci na takovou nenáročnou kávu. Pokud je maminka zvyklá na rozpustné kávy, bude jí to nejspíš vyhovovat. My, co jsme již zmlsané, vybíráme jiné produkty. Jinak pokud bys chtěla zainvestovat trošku víc, tak super jsou pákové kávovary. Fungují obdobně, také dáš do sítka mletou kávu a proženeš přes to vodu. Ale současně se tam vytváří tlak a káva je jako z kavárny. Ale ty nejlevnější začínají na 1000 Kč

ivašot.
Kelišová 6740 příspěvků 16.11.18 16:33

Je to překapávač, takže tam půjde jakákoliv mletá káva.

klamonožka
Ukecaná baba ;) 1693 příspěvků 16.11.18 16:37