Dát či nedat odklad?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Donata
Kecalka 120 příspěvků 29.03.19 09:20
Dát či nedát odklad?

Ahoj, potřebovala bych slyšet názory, i když vím, že tohle je věc, kterou musím rozhodnout sama. Mám dceru, které bude v červenci 6 let, takže by měla od září nastoupit do první třídy. Asi před měsícem měli ve školce testování školní zralosti a psycholožka mi doporučila návštěvu PPP. Byla jsem z toho překvapená, protože jsem do té doby neuvažovala o tom, že bych dceři dala odklad. Myslím si, že je ve vývoji odpovídá svému věku, paní psycholožka mi řekla, že je dcera dětská a míň soustředěná a navíc je prázdninová, že bude ve třídě skoro nejmladší. Druhý den jsem se ptala paní učitelky ve školce, protože s ní tráví více času než paní psycholožka. Tam mi bylo řečeno, že je moc šikovná, ale že má pomalejší pracovní tempo, protože si je někdy nejistá. Takže jsem ji objednala do poradny, kde nám vlastně nedokázali říct nic přesného. Prý by ji do školy dali s výhradami, to znamená, že do září s ní mám procvičovat nějaké věci, kde má slabší místa. Paní psycholožka se prvně tvářila spíš pro odklad, protože dcera prý nemá sluchové vnímání - na jaké písmenko začíná slovo, vytleskat slabiky…koukala jsem na ní jak puk, protože tohle dcera zvládá naopak velmi dobře, děláme to prakticky denně a chybuje minimálně. Pak jsme zjistili, že to dcera umí a jen to před paní psycholožkou neřekla ( nevím z jakého důvodu, u vyšetření jsem nebyla),psycholožka z toho byla také překvapená a ptala se, proč to tedy neřekla hned. Takže výsledek nakonec byl takový, že nástup doporučila s tím, že máme procvičovat určité věci. Čeká nás ještě samotný zápis, ale nejsem z toho vůbec o nic chytřejší a to jsem na výsledek PPP dost spoléhala. Já sama mám pocit takový, že by nastoupit měla. Ve školce mají věkově namíchané třídy, dcera je na svůj věk poměrně vysoká, fyzicky vyspělá, sportovně nadaná, je hro