Psychicky vyčerpaná v těhotenství

154
20.5.08 10:31

deprese v těhotenství...ááách

Maminky,
tak trochu zoufale se ptám na jakoukoli informaci, jež by mne mohla povzbudit. Končím 2.měsíc těhotenství a pokud bych měla shrnout těhupříznaky, tak jsem jeden velký depresivní hormon - celý den je pro mě námaha, těším se na spánek, kt.ale začíná být dost nekvalitní-furt se budím. Jsem příšerná na manžela, všechno mě vytáčí, zraňuje. Nic mě netěší,nebaví. Nechodím mezi lidi a sama sobě si připadám ošklivá a nemožná. Špatně mi je také fyzicky, ale nezvracím a oproti psychice je to sranda. Měla jsem vždy dost nepříjemný PMS a jakoukoli hormonální změnu snáším špatně.
Mimi je samozřejmě chtěné a vzhledem k tomu, že jedno už mám, tak nejsem žádný nováček. První těho bylo psychicky příšerné a po porodu - po ukončení kojení jsem brala antidepresiva. Doktor mi dodával odvahy, že druhé těho může vypadat zcela jinak, což první měsíc vypadalo. Teď je mi čím dál hůř a děsím se dalších měsíců. Jsem skutečně v jiném stavu… Ale musím se starat o domácnost a rodinu a takhle se to fakt nedá. Se z toho zblázním…do úlevy daleko?
Zajímalo by mě, jestli máte nějakou podobnou zkušennost nebo radu.
Děkuji za jakoukoli reakci. PaJi

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymni
20.5.08 10:41

Zažila som niečo podobne v tom zmysle , že po porode prvého dieťatka som bola psych. úplne dole a sm na antidepresívach. Po dvoch rokoch sme začsli zvažovať druhé dieťa a po konzultácii s lekárkou sme antidepresíva nevy:,–(ili úplne len upravili a zmenili na také aké sa možu užívať aj počas teh. Druhý porod prebehol úplne v poriadku a ja sa cítim tiež OK . Myslím že nebyť liekov tak takisto budem na tom horšie. Malý bude mať 3 roky a je tiež OK . Prajem Ti všetko dobre dopadlo

• Citovat
  • Upravit
154
20.5.08 10:59