Domácí výuka - učitelka

Anonymní
28.2.20 19:03

Domácí výuka - učitelka

Dobrý večer,
jsem mladá učitelka s pár lety poměrně různorodé praxe (2× ZŠ, kde jsem učila celkem asi 8 předmětů, SŠ). S koncem školního roku mi končí také má smlouva, a tak se začínám poohlížet po dalším místě. Prioritou je pro mě místo na další škole, ale v našem okolí je to celkem bída, a tak zvažuji i další možnosti.
Chtěla bych se zeptat, zda znáte někoho, kdo své dítě učí / nechává učit doma. Pokud ano, dělají to vždy sami rodiče, nebo znáte i případ, kde by za dítětem docházel učitel? Případně neznáte nějakou komunitu např. na FB, kde by se dali zájemci o domácí výuku (třeba jen občasnou) najít?
Upřímně, sama jsem pro tuto formu vzdělávání jen v ojedinělých případech - např. při závažnějších zdravotních problémech a podobně, jinak považuji za důležité navštěvování běžné školy. Ale kdybych našla rodinu, která výuku opravdu potřebuje, ráda bych se procesu zúčastnila.
Děkuji za případné rady.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
965
28.2.20 19:12

Zkuste se poptat na Facebooku ve skupině Domácí a komunitní vzdělávání, tam někteří rodiče občas někoho hledají.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3745
28.2.20 19:14

O jaký okres se jedná?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6275
28.2.20 19:37

Nicméně s tímto naziranim na domácí výuku a obecně se obávám, že si vás rodiče/žáci nevyberou. Většinou rodiče nechávají děti doma právě kvůli jinému přístupu. Máte třeba zkušenosti s alternativními směry? Jste tomuto otevřená? Zní mi to, že ne, ale tak je to pár vět, můžu se mýlit :). Zkusila bych výše jmenovanou skupinu nebo bývají domskolacke skupiny i v jednotlivých oblastech.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8852
28.2.20 20:03

To jsi byla vždy zástup za mateřskou? Že zase musíš končit koncem roku? :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Dlouhá punčoška
28.2.20 20:18

Doučování