Doučování účetnictví

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
946
5.2.13 17:30

doučování účetnictví

Ahoj všichni,
nenašla by se tady nějaká třeba maminka na rodičáku, která by byla ochotná mě naučit jak vést daňovou evidenci a vše okolo plus další dotazy ohledně účetnictví, které potřebuji vědět.
Jsem z Prahy, na ceně by jsme se dohodli :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
124
5.2.13 20:01

Jsem dcera velbloudiceB

o jaký podrobné vysvětlení daňové evidence by se jednalo. Mám vystudovanou obchodní akademii (maturita 2011). O co přesně by šlo? A čeho týkají další dotazy ohledně účetnictví?
Jinak studuji v Praze vejšku, takže není problém ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5403
14.9.13 09:47

Ahoj nasla jsi nekoho kdo by doucil?
Ahoj, ja mam tedy taky dotaz na douceni. Jsem momentalne na materske v De, ucetnictvi me laka, delala jsem si kurzy mzdove, danove ale v r. 2003, ted bych se tomu chtela znovu venovat a naucit se danovou problematiku, abych pak popripade se tomu v tomto mohla najit praci, popripade neco uze s pojene s ucetnictvim. Jenze nemam kde zkouset. Je nekde navod, rady, byl by nekdo ochodny me zasvetit?
 Diky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23
19.4.16 15:24

Doučování účetnictví pro třeťáka SŠ

Maminky, není tady některá, která by byla ochotná doučovat našeho študáka Ekonomky, kterému nejde účtování? Nejlíp po skype? My bychom dopředu oskenovali účetní příklad, se kterým si neví rady. Nemají učebnice. Na inzerát se mi ozval nějaký Slovák, který si říká Igor Doucka (doucka. praha@gmail.com) - jde určitě o vymyšlené jméno, není na něj ani telefonní kontakt - žádá peníze předem a žádné malé částky. Píše něco o tzv. balících Balik kurz 55 hodin za 4700 Kc.
Balik 40 hodin za 3900 Kc.(platba pred zacatkem vyuky).
Působí to na mě velmi nevěrohodně a určitě do tohohle nepůjdu. Nebo ho snad některá znáte?