Dovolená učitelka mš

Anonymní
11.11.22 20:55

Dovolená učitelka mš

Dobrý den,

chtěla bych poprosit nějakou paní učitelku, která bude mít stejnou zkušenost jako já a bude ochotná mi poradit. Zbylo mi 5,75 dne dovolené. 5 dní se mi odečetlo na Vánoce. A já se ptám, jak se řeší ještě těch 0,75 dne? Moc děkuji za odpověď.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
18137
11.11.22 21:53
@Anonymní píše:
Dobrý den,chtěla bych poprosit nějakou paní učitelku, která bude mít stejnou zkušenost jako já a bude ochotná mi poradit. Zbylo mi 5,75 dne dovolené. 5 dní se mi odečetlo na Vánoce. A já se ptám, jak se řeší ještě těch 0,75 dne? Moc děkuji za odpověď.

Nejsem učitelka, ale ten zbytek ti buď dají vybrat, proplatí nebo převedou do dalšího roku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
189
10.1.23 21:31

Zákoník a čerpání dovolené

Ahojky všem mám dotaz. :) Může si učitelka říct o dovolenou na tři týdny ze dne na den? Myšleno, že den předtím napíše email, že od zítra do začátku února chce čerpat dovolenou? Nevíte někdo prosím, kde v zákoníku práce je jak to řešit? Je na třídě s kolegyní, která by musela být tři týdny sama na třídě a které nic předem neřekla. Může jí tu žádost zamítnout? Řekla jen, že jde o rodinné důvody nic víc a čeká, že jí bude vyhověno. :(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
390
10.1.23 21:38

A má tolik dovolené?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
653
10.1.23 21:39

Zakonik rika, ze dovolenou narizuje zamestnavatel. Takze nejenonze ji nemusi schvalit, ale muze i naridit ze si dovolenou mate vybrat treba v rijnu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
66815
10.1.23 21:40
@karma3 píše: