Dovolená v práci -vybírání

44
1.4.16 09:28

dovolená v práci vybírání

Mám takový dotaz. Přítel pracuje jako security chtěl si vybrat dovolenou ted když už je nový rok a účetní mu napsala že je mínus 3,5 dne asi že mu chyběli hodiny tak mu to vzali z dovolené. Myslíte že na to mají nárok? Přijde mi to dost divné aby mu to brali z dovolené když o tom ani nevěděl. Děkuji

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

754
1.4.16 09:38

Co to je byt u dovolene 3,5 dne v minusu?
Proc tam pritel proste nezajde/nezavola?
Asi mu chybely hodiny… to je co, nechodil do prace jak mel? Vedel o tom?
Nejak to cele nechapu :nevim: Urcite to bude okamzite resit se zamestnavatelem, ten vam rekne jasny duvod (idealne pisemne s razitkem) a pak se muzete shanet po relevanci jednani zamestnavatele :)

Tys psala, ze jsi sama s miminkem, zakladas mraky diskuzi ohledne prispevku na bydleni atd… tak jsi ci nejsi sama :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
44
1.4.16 09:52
@soney píše:
Co to je byt u dovolene 3,5 dne v minusu?
Proc tam pritel proste nezajde/nezavola?
Asi mu chybely hodiny… to je co, nechodil do prace jak mel? Vedel o tom?
Nejak to cele nechapu :nevim: Urcite to bude okamzite resit se zamestnavatelem, ten vam rekne jasny duvod (idealne pisemne s razitkem) a pak se muzete shanet po relevanci jednani zamestnavatele :)Tys psala, ze jsi sama s miminkem, zakladas mraky diskuzi ohledne prispevku na bydleni atd… tak jsi ci nejsi sama :nevim:

Taky to nechápu jde o to že to je bývalý přítel s kterým mám miminko takže spolu vycházíme kvůli malýmu a chtěla sem se mu tady na to zeptat. Zaměstnavatel nekomunikuje jen jeho účetní. A firma je až v Ostravě takže to má takové težší se tam dostat a domluvit se. Když mu chybí hodiny tak ale by mu to neměli brát z dovolené ne.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
754
1.4.16 09:59