Duch na testu?

18
9.5.15 08:53

Duch? Poraďte prosím..

Vysadila jsem antikoncepci (zdrav. důvody), následná MS po dobrání přišla normálně za 3 dny, ale ta další po 1. měsíci bez prášků mi nějak mešká, mám už 3. den zpoždění. Myslítě, že je to tou antiko a rozhozenýma hormonama? Sex jsem měla vždy chráněný s kondomem, jen jednou přerušovaný, ale žádná nehoda se nestala, přítel vše stihl.
Pro jistotu jsem si koupila těh. test. Po vyčkaných minutách byla na papírku stále jen jedna čárka, tak jsem se radovala, že planý poplach a těhu nejsem (studuju, takže dítě teď opravdu nechci). Test jsem však hodila do šuplíku a ráno na mě vykouklo tohle.. Přesto se mi to nějak nezdá, slaboulinký náznak 2. čárky je tam dokonce na 2 místech. myslíte, že jde jen o nějaký rozptyl? Jsem docela nervózní. Ale aby tam byly 3 čárky je docela blbost.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1468
9.5.15 09:02

Nič nevidím. A to mám dobrý monitor.
Sprav si test za pár dní a vyhodnoť ho podľa návodu. Alebo si skoč na krv…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6391
9.5.15 09:03

@Flue Taky tam nic nevidim… 8o

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3867
9.5.15 09:08

Nic nevidím

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5358
9.5.15 09:11

A není to náhodou ovulační test?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17565
9.5.15 09:11

@Flue v návodu je napsáno, po jaké době se test má odečíst. Když si hodíš počuraný papírek do šuplíku a studuješ ho druhý den, tak ti to žádný výsledek nedá. Na první a třetí fotce nevidím nic, na té druhé jakési cosi :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
518
9.5.15 09:17

To vypadá spíš na ovulační test :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
356
9.5.15 09:18

Nic… udelej si test znova. Kdybys byla tehu kazdy den by to bylo na testu znatelnejsi. ja mela prvni test carku rano slabou, vecer uz to bylo na dalsim jasnejsi a druhy den bylo krasne videt ze to duch fakt nebyl :-) a jinak pokud neveris testum gynda to jisti ne?