Elektroměr - stačil by ten nejmenší?
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Tak si nic nepředstavuj, spočítej si proudy plotýnek a podívej se, jak se vaří.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@JTom píše:
Tak si nic nepředstavuj, spočítej si proudy plotýnek a podívej se, jak se vaří.
To mělo být na mě?
Nic si představovat nemusím, ani zkoušet, díky. Dělám v oboru, takže to byla zbytečná poznámka.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Mauša5218 Ptala jsem se elektrikáře, takže info (podotýkám, že jak jsem koupila tak prodávám, elektrikařině nerozumím): pokud jedete na tři fáze a chtěli byste jednu, musely byste asi předělat elektroinstalaci. Odběr bude stejný na jednu nebo na tři fáze, takže tam se cena nezmění. Rozdíl za měsíční platy za příkon nebývá zas tak velký, ale záleží na tarifu
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Mauša5218 píše:
Nám vychází čistě jen elektřina na 1600 měsíčně. Na Eonu mi právě paní říkala, že by ten jistič šel změnit, ale pak se nedají používat třeba tři spotřebiče naráz. Třeba péct a prát by nešlo… ale cena by pak byla nižší i s tou naší spotřebou.
Počkej, ale platba za jistič je u 3×25 nějakých 120 koru, tak jak víc jak půlku
Nepředpokládám, že byste s touhle měsíční platbou měli tarif s „nočním“ proudem
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@JTom píše:
Děláš v oboru a neumíš spočítat proudy plotýnek?
Odpovídej zakladatelce a ne mě, to paní moc nepomůže.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Mame 3×25, platba za prikon je nejakych 1400 rocne. Na tom bych snad ani setrit nechtela
Jinak to, ze cena za silovou elektrinu je nizsi nez vsechny ostatni poplatky, je normalni.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
@Proto02 píše:
Odpovídej zakladatelce a ne mě, to paní moc nepomůže.
Já jsem zakladatelce odpověděl, že s jistým omezením může mít i 3×16 A. Na to ty jsi reagoval, že si to nedovedeš představit. Je tedy na místě otázka, z čeho tak vycházíš, jestli vůbec umíš spočítat proud plotýnek.