Feminus po vysazení antikoncepce a vlasy

1
3.6.20 00:49

Feminus a vlasy

Dobrý den, po vysazení HA mi začaly neskutečně padat vlasy :( jsem už velice zoufalá, že jsem přemýšlela, že ji zase začnu brát. Ale už se mi nechce znovu ničit tělo, brala sem ji přes 5 let a myslím, že stačilo..ale k dotazu..slyšeli jste o přípravku feminus? Prý by to mělo nenásilně pomoc při obnově těla po vysazení a také pomoc, abych nedopadla zachvili plešatá :( :D máte s tím někdo zkušenost?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1
8.9.20 11:46

Vlasy

Zdravim uzivatelku Miskabu a mam dotaz, zda se Feminus nakonec rozhodla vyzkoušet a zda ji pomohl. S padajícími vlasy v důsledku hormonalnich výkyvů se potykam uz mnoho let.
Diky moc za případnou reakci.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat