Focení - rada - JČ

7
5.8.20 12:46

focení - rada - JČ

Ahoj,
už delší dobu pokoukávám začít fotit profesionálně - rodinné focení, párové, dětské.. ale nedaří se mi zacílit na ty správné lidi. Zatím fotím pouze kamarádky a známé zdarma.
Prosím o radu, co vás osloví u fotografa, jaké služby by měl poskytovat? Čím se odlišit, aby vás fotograf zaujal?
děkuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
28198
5.8.20 12:59
@vvendik píše:
Ahoj,
už delší dobu pokoukávám začít fotit profesionálně - rodinné focení, párové, dětské.. ale nedaří se mi zacílit na ty správné lidi. Zatím fotím pouze kamarádky a známé zdarma.
Prosím o radu, co vás osloví u fotografa, jaké služby by měl poskytovat? Čím se odlišit, aby vás fotograf zaujal?
děkuji

Mně přijde, že tohle dělá každý druhý. Když chci třeba vánoční fotky, jdu k fotografovi, je to rodinná firma s dlouholetou tradicí. Fotí hezky. Nebo jsem oslovila kamarádku, co má na to oko. Jako těhotná jsem vyhledala fotografku v sousedním městě, vzdálenost rozhodovala. A pak její práce. Ale dlouho jsem to nezvažovala. Nevybírala jsem ale s x fotografů. Zas tolik to neprožívám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1280
5.8.20 14:49

Stridame asi 5 fotografu, kazdy si totiz jede fotky ve svem stylu a zadna invence. Obcas atelier, spise volime ted uz exterier. Koukame i na cenu, 5 fotek za 1500kc se mi zda uz moc… Chodime se fotit kvuli detem tak 3-4× rocne. Obcas to prolozime tematickym minifocenim - minuly tyden treba s melouny :). Nabehlo mi to jako reklama na FB. Nebo jsme byli pred 2 lety na foceni na farme.
Takze zkuste zacit s necim podobnym a investovat do reklamy, at se dostanete do povedomi lidi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
54
5.8.20 15:07