Gyno pevaryl - pálení

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
12.11.21 10:21

Gyno pevaryl - pálení

Zdravím,
včera jsem večer zavedla 1. Cipek z balíčku a dnes mě po močení začne svědit u vstupu do vaginy i trochu vevnitř se max 1cm do hloubky. Je to normální?

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
28207
12.11.21 11:44

Mně gyno-pevaryl pálí hned po zavedení a to šíleně

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17.11.21 12:55

U mňa tiež asi najhorší výrobok, ktorý som si mohla kúpiť na nejaké problémy… za mňa je už lepšie ísť lekárovi a ten dá niečo účinné. Pre mňa najlepší polygynax ale je na predpis. Toto ma pálilo a bolelo tak šialene, že som sa išla x krát vypláchnuť a stejne to bolo až bolestivé.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat