HA a MS v půlce platíčka?

Anonymní
17.9.11 18:41

HA a MS v půlce platíčka?

Dobrý den, mám dotaz a položím ho anonymně, bo se bojím případného těhotenství a nechci aby se to někdo dověděl…
Dotaz je vlastně již v názvu diskuze, jde mi o to, zda je obvyklé mít MS při užívání antiko uprostřed platíčka, místo těch placebo dvou dnů jak je uvedeno v letáku. Jsem pak dostatečně chráněná celou dobu užívání HA? HA beru 5tý měsíc a teď už vlastně třetí cyklus mám uprostřed platíčka pocit že zítra opět dorazí MS…ale co když ne? Upřímně jsem strachy bez sebe a vzhledem k počtu dětí co už máme doma by další těhotenství asi ani manžela moc nepotěšilo. Máte některá při braní HA MS uprostřed platíčka? Beru antiko která dávkuje hormony podle fáze cyklu, fakt mi logicky vyplívá že hladina hormonů v plodné dny je takřka nulová bo plodné dny jsou zřejmě na konci platíčka…
No zmatek já vím,a el teď nějak nevím co s tím :think: :nevim: :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

17.9.11 19:21

Ano s tímto mám zkušenost, znamená to že ti tato antikoncepce nesedí a měla bys vyzkoušet určitě jinou :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4181
17.9.11 19:34

Ahoj, ja se v tom teda trochu ztracim, ja beru „klasicky“ Pramino 21 tabletek a pak tyden vynechani, ale obcas - cca 2× rocne se mi stane, ze to proste dostanu uz tak v pulce brani :think: dr to nijak neresi, rekla, ze na to je narok … Beru uz vic jak 10 let, s vynechanim na tehotenstvi. Vzdycky beru proste prasky dal, jako by se nic nedelo.
Ale tak tyhle strachy neznam, u me bylo tehotneni s hodne velkym problemem, takze jsem klidna :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
17.9.11 19:36

Jj jednou za čas se to stát může,ale jestli bere zakladatelka prásky teprve 5.měsíc a tohle se ji děje každy mesic tak jsou to proste spatné prasky.. Me vyhovovala až 4.antikoncepce.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4181
17.9.11 19:36
Ivy.mystery píše:
Jj jednou za čas se to stát může,ale jestli bere zakladatelka prásky teprve 5.měsíc a tohle se ji děje každy mesic tak jsou to proste spatné prasky.. Me vyhovovala až 4.antikoncepce.

Jasne, to mas pravdu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7320
18.9.11 10:10

Ahoj,
jak píšou holky, stát se to může, i mně se to už párkrát stalo, ale beru ji více než 10let, prý je to v takovém případě možné. Jestli se ti to ale stává po 5 měsících a skoro pravidelně, pak ti antiko nevyhovuje a měla bys vyzkoušet jiné prášky. Chráněná bys být měla. Hledala jsem o tom i pár info na netu, když se mi to stalo, říká se tomu tzv. průnikové krvácení a antikoncepční účinek by to ovlivnit nemělo. Ale na všechno se poptej svého lékaře, abys měla jistotu :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama