Hloupý a neschopný manžel

Napsat příspěvek
Velikost písma:
41102
18.4.20 18:45
@Alušáček píše:
Snad nebude mít syn IQ po tatínkovi.

A EQ po mamince… :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Mango_Lassi
18.4.20 18:47

Hloupý chlap je problém, o tom žádná. Ale to se pozná snadno ještě před dítětem

• Citovat
  • Upravit
762
18.4.20 18:48
@Alušáček píše:
Snad nebude mít syn IQ po tatínkovi.

Naopak snad ano - bude poznat, jaké geny nese.

Spíš je hrozná představa dvou „chytrých“ rodičů s dítětem po dědečkovi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
81583
18.4.20 18:48

@jege Možná ani IQ po mamince nebude výhrou.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
18.4.20 18:55

Resim to stejne :(.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
18.4.20 18:55

@truelly hm…ano. A co?
@Lynx.lynx ukázala, jsem dost upřímná…v podstatě, co tu píši- vše ví…
@Mango_Lassi neříkám, že jsem učitelka českého jazyka, vy jo? Tak na hrubky poukažte konkrétně. Při psaní na mobilu s autokorekcí udělá hrubku asi občas každý, to však asi nesouvisí s inteligencí.

• Citovat
  • Upravit
27879
18.4.20 18:56

No a konkrétní příklad? Vše jsi napsala jen povrchně :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9880
18.4.20 18:57

Já bych spíš řekla, že to může být i mateřstvím, hodně kamarádek se změnilo, když měly malé děti, byly víc podrážděné, chlap je někdy víc rozčiloval, když byly unavené atd..
Zase bych netrvrdila, že je to něco v inteligenci, taky tam máš dost chyb pravopisných, takže myslím, že jste oba průměr, jenom prostě asi ti na něm vadí věci, co dřív nevadily, neni to třeba tím, že jste ted doma víc času, když je ted ten nouzový stav???
Nevím, ale ted tě asi urazím, ale kdybych měla problém s manželem,, tak by mě toto nenapadlo takto o něm psát, možná je fakt lepší, se rozejít, protože toto ty inteligentní- rozumý člověk o druhém na netu nenapsal..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25897
18.4.20 18:58