Hypotéka Modrá pyramida

Anonymní
10.4.17 11:29

hypotéka Modrá pyranida

Ahoj holky, promiňte anonymitu, ale víte jak…

Je tu někdo kdo pracuje pro Modrou pyramidu? a zároveň zpracovává hypotéku? Nehledám radu od bankovního, finančního poradce, protože tohle jsem už zkoušela, a nikdo přesně neví jaké jsou mechanizmy schvalování a prověřování.
Co vlastně potřebuju: Jsme 4 (děti 5 a 1.5 staré), manžel pracuje, smlouva na tří roky, v době kdy budeme žádat, cca září bude po zkušební době. Ja mám rodičák a pracuju na hlavní poměr, doba neurčitá. Teď mám ale problém s tím, že pracuji pro spolek, něco jako neziskovka, občanské sdružení. Mzda chodí na účet, výpis z banky mám, výplatnice taky. když jsem řekla účetní, že uvažujeme o hypotéce a budu potřebovat nějaké potvrzení, tak na mě vyhrkla, že zaměstnavatel za mě neodvádí socialní a zdravotní pojištění. Že to sice není můj problém, že ja jsem zaměstnaná, ale že se mi to nezapočte do důchodu,… Byla jsem v šoku, na rychlo sehnat praci novou kvuli hypo a ještě aby mi vyšli vstříc s časem kvůli dětem, asi nedám.

OTÁZKA JE: když budu žádat u Modré pyramidy, doložím výpis z účtu, pásky, potvrzení na jejich formuláři, zjistí banka nějak to že nemam zaplacené sociální? Mám strach, aby si banka neřekla, že je to nějaký podvod, že pracuju jen na oko a nám nehrozil kriminál. To asi nevysvětlím.

Víte někdo jaké jsou procesy u MP? Pracuje tam někdo? Prosím, moc děkuju, je to naše jediná zachrana, nájem nám končí v září, a už teď hledáme byt a Praha, 4 lidi, dvě děti je problém, nechceme 3+1, chceme 2kk, 2+1 a nikdo nás nechce s dětma, nedáme prostě 15.000 a víc za 3+1 když můžeme platit své, doufam.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

355
10.4.17 13:48

Tak myslím, že to, že zaměstnavatel nezaplatil zdravotní a sociální není Váš problém, dle mého se to na hypotéku nebude vztahovat.