Infarkt u mladého muže

1692
20.3.11 21:13

Infarkt u mladého muže

Ráno jsem odvezla mého chlapa 34let na pohotovost se začínajícím infarktem,ted leží na JIP pod dohledem.Já jsem si myslela že když už je na přístrojích že infarkt neproběhne,ale prý ne že i tak proběhne.Máte někdo zkušenosti,mohli by jste mi to vysvětlit.At mám klidné spaní

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4780
20.3.11 21:31

Já teda nejsem zrovna odborník přes kardiologii, ale na přístrojích na JIP je předpokládám jen na sledování. Určitě mu museli udělat nějaký zákrok, který ten infarkt zastavil. Při infarktu dojde k ucpání koronárních cév, které vyživují srdce a pokud tvůj chlap dojel do nemocnice včas a včas začali s léčbou (buď léky, nebo koronarografie), tak myslím, že bude za pár dní OK

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5956
20.3.11 21:50

každopádně má chlap štěstí, že se dostal brzo do špitálu. u mladých lidí bývá ten rozsah infarktu větší. držím pěsti, at je brzo fit a hlavně, at se dá dokupy, je ještě sakra mladý

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8935
20.3.11 21:51

Lukymaty-jediné co mě napadá je,že infarkt byl již probíhající a nyní se neví,jak dlouho byl kus srdce nevyživen a zda to zanechá nějaké stopy či nikoli.Asi tomu,že nevědí stupeň postižení,tak tomu říkají doběhnutí infarktu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8935
20.3.11 21:54

Je pravda,že manžel je ještě hodně mladý-a on měl hodně stresů?Kouří?Má pravidelně sledovaný cholesterol?
Bohužel hranice infarktů se posouvá stále níž a myslím,že bychom nikdy neměli podcenit žádný příznak-protože tady platí ze všeho nejvíc,že včas znamená to nejvíc,co může být.Protože nakonec po infarktu nemusí být vůbec žádné následky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1692
20.3.11 21:58

jj,štěstí to měl skuhral už od pátku ale dnes už to bylo 100× horší.No on právě naposledy psal před osmou že má pořád špatné EKG a krev a že mu řekli že infarkt muže přijít

• načítám...
  • Citovat