Jak často voláte rodičům?

Anonymní
6.9.12 17:11

jak často voláte rodičům?

Tak by mě holky zajímalo, jak často voláte vy svým rodičům? Já jsem zatím ještě mladá, u rodičů normálně bydlím, jen přes týden jsem na bytě v jiném městě, kde studuju druhým rokem VŠ, ale zajímalo by mě to, protože se do budoucnosti bojím toho co dělá i moje mamka :D. Ona pokaždé když přijde z práce tak okamžitě bere do ruky telefon a volá svojí mamce že už přišla a chvíli se s ní baví. A tohle dělá každý každičký den. Moji prarodiče jsou skvělý, zbožňuju je, stejně tak mám ráda i rodiče a to že mamka tam každý den volá že už dorazila domů mi nevadí a nechci teď vyznít sobecky, ale jednou jsem se o tom bavila s mou mamkou a ta mi řekla že s tím taky počítá že jí budu volat každý den až dorazím domů, že to je přece normální a že kdybych jí nevolala tak bude zklamaná. Jenže mě to prostě přijde moc, ona tam jezdí každý víkend (většinou v sobotu i v neděli, někdy jen jeden den) na pár hodin, to je v pohodě, ale vážně svojí mámě v budoucnosti nechci volat každý den že už jsem doma, že mé děti jsou taky doma nebo venku, že manžel je ještě v práci atd atd… Už takhle když jsem byla první rok na vejšce mi mamka volala opravdu každý večer co jsem tam byla jak se mám, co jsem celý den dělala, co jsem jedla a tak dále. Pak jsem jí nějak vysvětlila že mi to není příjemné a to trochu omezila a zavolala tak jednou, max. dvakrát týdně, ale vím že jí to dělalo velký problém a byla z toho smutná. Zachvíli mi začíná další rok školy a je mi jasné že jak si teď přes prázdniny navykla že mě viděla celé 4 měsíce každý den, takže od října ty telefonáty začnou zase nanovo. Nechci ani nějakou radu, s tím se musím vypořádat sama, jen mě zajímá jak to máte vy a co je pro vás normální? :)

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
41882
6.9.12 17:13

Nepřijde mi to normální, přijde mi to docela hezký :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24379
6.9.12 17:15