Jak chápat partnera?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 04.03.19 21:38
Jak chápat partnera

Ahoj holky, jsem tu nová, omlouvám se za anonym, ale chodí sem holka, která mi už párkrát udělala ze života peklo. emimino studuju už celkem dlouho a trvalo mi než jsem se odhodlala napsat. zkusím to co nejkratší cestou. patlam se v tom našem vztahu hlava nehlava.jsem po rozvodu, mám dvě holčičky ve stridave péči, s bývalým vycházíme skvěle, no a mám přítele už 4 roky. žijeme spolu ve společné domácnosti, holčičky ma rád a oni jeho, udělal by pro ne první poslední, stará se, pomáhá mi finančně a když je vše v pohodě je to strašně skvělý partner.je to berusko sem, miláčku tam, občas dárečky, večerní objetí, ale jakmile se pohadame a to je většinou kvůli tomu ze u nás jsou každý den, podotýkám každý den, od odpoledne až do večera jeho kamarádi. i o víkendech. někam se jede, jedou s námi. dobře, pomáhají mu s prací na baráku, kuti spolu, nechodí do hospody, vůbec alkohol nepije, nekouří, ale nevím jestli chci tak moc když bych byla ráda občas jen sním. jsou si ve svém kutlochu co si. udělaly u nás v baráku, ale leze mi opravdu na nervy ze snimi tráví celé dny. říká ať jsem snima, ale pokud neslezu a nebudu snima, neuvidím ho, až teprve večer. chvíli to toleruji, pak mi to leze na nervy a odpověď zní, však jsem doma. chápu ze každý potřebuje kamarády, nechci ho mít za zadkem pořád, ale cokoli děláme, dělají oni s námi. Takže se hadame nejčastěji kvůli tomuhle. a když se to zvrtne, řekne věci co me bolí, začneme se hádat už kvůli všemu možnému, padají i hrubsi slova. řekne mi ze mi pořád něco vadí a když se mi furt něco nelíbí, tak ať jdu. říkám to mi rekneš tak jednoduše? jednoduchý to prý není, ale pořád něco mám. tak když se mi to nelíbí, nemusím sním být. pak je to třeba ještě horší. ví ze se starám, na baráku taky makam, a jak se něčím dotkn