Jak jste přišly k bydlení?

Anonymní
25.4.20 21:08

Jak jste přišly k bydlení?

Ahoj, přicházím sem s takovým zvláštním tématem.. Pro mě momentálně citlivým, proto anonymně. Nikdy předtím jsem nad tím moc nepřemýšlela, ale teď díky dlouhé době v karanténě musím přemýšlet o všem možném a popravdě mi z toho asi brzy přeskočí. Je mi 23, ještě studuji VŠ a bydlím na sdíleném pokoji v Praze, i tak sotva vyjdu (teď jsem navíc přišla o brigádu). Každopádně bych se vás chtěla zeptat, těch, co už se osamostatnily.. Jak jste přišly k bydlení? Žijete ve svém nebo v nájmu? Co mě k té otázce vede? Nevím totiž, jestli jsem obklopená tak bohatými lidmi, nebo jsme my tak chudí.. Každopádně všechny kamarádky i kamarádi (kromě jednoho) dostali od rodičů byt, někdo dokonce dům, našetřený nějaký milion. Kamarád minulý týden zdědil byt po babičce v Praze. Kamarádka dostala od rodičů na výběr 4 byty, které jim patří a do kterých se může nastěhovat. Druhý na ni přepsali, pronajímá ho jiným lidem a v podstatě má z nájemného víc, než si já vydělám na brigádě. No a podobně to mají skoro všichni mí známí. Buď bydlí v nějakém patře rodinného domu jejich rodičů, dostali byt apod.. Jen já nemám nic a vím, že ani nic nedostanu :D A vzhledem k tomu, že studuji „jen“ zemědělku a ne třeba IT, tak pochybuji, že si vůbec budu moct nějaké vlastní bydlení (v Praze) někdy dovolit.. Tak bych si chtěla udělat takový menší průzkum a případně se uklidnit, že nejsem jediná.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymní
25.4.20 21:10

Tak já jsem zrovna dostala menší byt od rodičů ;)

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
25.4.20 21:12

No tak vlastní bydleni v Praze (pokud ho nahodou nezdedis) je nedosazitelne pro velkou cast nasi populace… Pripadne plati do smrti mega hypoteky.

Bydlime v peknem a levnem najmu, ale v severnich Čechách. V Praze bysme meli tak ubytovnu..

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
25.4.20 21:13