Jak na změnu formy studia?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

anonymni_chytrolinka
Povídálka 33 příspěvků 22.11.17 21:47
Jak na změnu formy studia?

Zdravím, jsem studentkou 1. ročníku kombinované formy studia na PedF UK. A můj dotaz zní: lze přejít z kombinované formy studia na prezenční?
Jde mi o to, jestli bych nemusela opakovat prvák, když bych z mého současného dvouoboru přešla na jiný, kde byl byl ale společný obor jenom jeden? Příklad: studuju kombinovaně obor angličtina-dějepis a chtěla bych přejít na prezenční obor angličtina-společenské vědy.

Předem děkuju za odpověď :srdce:

Reklama

Reakce:

Detsa
Echt Kelišová 8483 příspěvků 22.11.17 21:52

Noo to má každá škola jinak :nevim:. U nás to je možný až po dokončení semestru. To musíš na studijní zjistit ;)

chaela
Zasloužilá kecalka 960 příspěvků 22.11.17 22:13

Ahoj,
1. Kazda skola to ma jinak, koukni do studijniho radu nebi se prej na studijnim.
2. Vetsinou lze prejit jen z prezencni na kombinivany, naopak ne. Na prezencni je tezsi se dostat, jsou tam jine pozadavky a to by pak kazdy prestupoval, i kdyz by se puvodne nedostal.
3. S prestupem na jiny obor je to podobne, obecne lze prestoupit z „slozitejsiho“ na „jednodussi“, naopak ne. Opet proto, ze by lidi prestupovali misto toho, aby delali radne prijimacky.

radkka
Generální žvanilka 20263 příspěvků 22.11.17 23:52

Řeš to na svém studijním oddělení. Já si myslím, že to nejde, se změnou oboru bys podle mě musela do prváku - nemáš splněné předměty z nového oboru. A přejít z kombinovaného na prezenční podle mě také nejde. Nicméně to jsou mé odhady, nikdo ti to neřekne lépe, než tvoje studijní regerentka :kytka:

smudlinky
Ukecaná baba ;) 2449 příspěvků 384 inzerátů 23.11.17 08:12

Zavolej nebo se stav na studijním a zeptej se tam, přechod nejspíš nejde, kombinová forma je odlišnější než prezenční. Nejspíš jen uznají nějaké předměty a budeš muset zdytek dodělat.

Reklama