Jak naučit kolegu práci?

213
12.7.20 20:35

Jak naučit kolegu práci

Pracuji jako uklizecka, práce se mi líbí, žádná dřina, je čas ráno odvést děcka, pokud se o pár minut zpozdim, žádný problém :D, uklidím, mohu jít domů a to vše za pěkných 10 tisíc :D :) problém je, že se stridam s kolegou, a já ač tam musím 6 hodin být, on je za hodinu hotov :D :mrgreen: a odchází, jenže… Zůstává po něm binec, který já musím uklidit, pokud nechci mít problém. I když je to po něm, tak nikomu nevysvětlis, že to zůstalo po něm a já pouze nestíhám uklidit za dva ????????. Ale vidí tam me, tudíž si budou stěžovat na mě!! Minulý týden velice tvrdil, že koše vysypat, že se o to nemusím starat, jenže zase se nato vykašlal ????????, kdybych bez ohledu na to, že mi za deset minut jede autobus, tam nešla a nevysypala to, tak nám problém já, protože jsem v práci ????????, snažíla jsem se s ním domluvit, jenže to je marné, dokonce jsem si to i nafotila, jenom se naštval :), jako za tu dobu, co tam jsem poznám provozní binec ???????? a bordel za tři dny. Chvilku maká a pak zas na to kašle, před ním tam byla mladá holka a s ní stížnosti nebyly. Nevím, co mám dělat, prasknout ho nechci, ale nebavi mě dřít, když máme oba stejně peníze. Za šéfem jít nemůžu, protože systém střídání je mezi námi dvěma, s Lenkou to fungovalo, pokud se udržuje pořádek, je čas na kachlicky,

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Ou
13648
12.7.20 20:40

Řeš to se šéfem - nejde o střídání, ale o to, že zaměstnává flinka.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
12.7.20 20:47

Jenže tady je problém, že tam jsme dva a práce je pro jednoho, takže chodíme obden, doteď nám to vyhovovalo:smiley: :smile:, jenže on místo, aby byl vděčný, tak neustále zadní o stravenky, atd. Nevěřím, když s Lenkou na mě stížnosti nebyly, že teď dělám hůř :smiley: :smile:

• Nahlásit
  • Citovat
6602
12.7.20 21:14

Promluvit si s ním a pokud to nepomůže tak naprášit šefovi

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
205