Jak počít holčičku?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1180
26.5.13 21:23

Tak jak to popisuješ, tak bych tipla tu ovulka na dnešek! buď to zkuste, nebo počkejte další cyklus a s ovu testama

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Marry11
26.5.13 21:24

Já myslela že když bolí břicho už se právě rozjíždí OVULACE TEN NEJPLODNĚJŠÍ DEN. Já právě studuju jak je to s tou bolestí zda před nebo při ní.

No testy napovolí chjo jsem si je měla tajně koupit :mrgreen:

• Citovat
  • Upravit
Marry11
26.5.13 21:25

No ms sem měla 14/5 já bych to se svým cyklem ted po 27 dnech z minula právě viděla taky na dnešek já chtěla zítra ale mám pocit že to už bude po všem :mrgreen:

• Citovat
  • Upravit
1180
26.5.13 21:26
@Marry11 píše:
Luc na holčiču easy každej den od začátku do konce a máš ji doma easy :lol:

mám jinou fintu, radši od konce MS a skončit 3 dny před ovu, dál bych se bála, že tam budou klučičí rychleji :D

jinak u druhýho kluka vim, že plodný hled byl pondělí a úterý a ve čtvrtek jsme počali

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Marry11
26.5.13 21:28

No tak to asi tak vypadá mně se právě zdálo ten 11den že tam bylo nejvc hlenu ale bolest břicha přišla další den 12DC a 13 v neděli je jak když utne a i hlen utnul já to zkusím dnes pokud zítra hlen nasotupí tak prostě asi smůla nebo čekat já nevím :))

Ale největší chut byla včera :) to sem měla zákaz :lol:

• Citovat
  • Upravit
1180
26.5.13 21:31
@Marry11 píše:
No ms sem měla 14/5 já bych to se svým cyklem ted po 27 dnech z minula právě viděla taky na dnešek já chtěla zítra ale mám pocit že to už bude po všem :mrgreen:

jestli je ovulka dneska, tak do zítřka by vajíčko mělo být ještě schopný oplodnění ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Marry11
26.5.13 21:36

Prosím tě a ještě jednou když bolí břicho to už je ta ovulace nebo to pak prasne a to vlastně jak odejde bolest tak ta ovulace už je?:)

pokud ano tak nastartovala v poledne :mrgreen:

• Citovat
  • Upravit
1180
26.5.13 21:50