Jak se stát samostatnou účetní?

3507
29.2.16 09:51

Jak se stát samostatnou účetní?

Ahoj holky,
chtěla bych se zeptat, zda je mezi vámi účetní, která dělá z domu sama na sebe. Zajímaly by mě zkušenosti, jak začít, jak shánět klienty atd. Klidně napište i do SZ. Ráda bych se k tomu také dopracovala, nyní jsem na mateřské, před mateřskou jsem dělala účetní tři roky, mám VŠ. Myslím, že na to, abych dělala samostatně ještě nemám dost zkušeností, ale říkám si, že právě během mateřské bych na tom mohla zapracovat, ale nějak nevím, jak začít.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5269
29.2.16 11:04

@Sofie2013 a co zkusit najít v okolí OSVČ nejlépe s paušálem? značka ideál :lol: nebo alespoň hledat neplátce DPH s daňovou evidencí
s tím bych začínala já, záleží jestli to chcete jako přivýdělet nebo vyloženě výdělečnou činnost, u výdělečné činnosti se to moc nevyplatí co vidím v okolí, musí toho mít opravdu hodně (jedna má celkem 14firem různých velikostí) aby měla dostatečné příjmy a to má známého daňového poradce, u kterého se může ptát a radit při složitých operacích
já si naprostou náhodou našla místo v malé rodinné firmě kde zůstala i při dítěti, teď již skoro dvou dětech, což je za mne asi nejlepší volba (mohu pracovat z domova, volná pracovní doba) ručím za to že vše bude včas a v pořádku hotové, ale podepisuje vše jednatel firmy, takže neřeším pojištění
pokud by jste šla na sebe určitě si udělejte nějaké pojištění a na vyšší částku, chyba se vždy může vloudit a finanční úřad z toho umí udělat i slušně vysoké částky :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8506
29.2.16 11:40