Jak se stát učitelem?

Anonymní
2.3.21 17:40

Jak se stát učitelem?

Ahoj, můžete mi poradit, jakým způsobem se stát učitelkou? Studuji VŠ, ale v jiném oboru než učitelství, bude mi stačit pedagogické minimum?
:srdce:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
88
2.3.21 17:46

Mělo by stačit. Akorát učit pak můžeš předměty, ze kterých máš státnice (respektive předměty z toho vycházející).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25783
2.3.21 17:55

Jo, ale záleží jaké předměty můžeš učit, tedy jakého druhu máš původní VŠ vzdělání. Učitelů některých předmětů je nedostatek. Taky záleží jaká by z tvého vzdělání vycházela aprobace.
Já pedagogické minimum mám, ale ještě jsem neučila. Spíš chci zkusit po RD dělat AP. Vyloženě na výuku odborných předmětů se necítím úplně ( tedy kromě toho svého původního).

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7358
2.3.21 17:57
@Anonymní píše:
Ahoj, můžete mi poradit, jakým způsobem se stát učitelkou? Studuji VŠ, ale v jiném oboru než učitelství, bude mi stačit pedagogické minimum? :srdce:

To studuješ VŠ?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
17073
2.3.21 17:58

Studuješ VŠ a namísto normálního nalezní informace se ptáš na emiminu?

Jinak na něco ti pedagogické minimum bude stačit na něco n.

use the fucking google!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8669
2.3.21 18:08
@Ou píše:
Studuješ VŠ a namísto normálního nalezní informace se ptáš na emiminu?

Jinak na něco ti pedagogické minimum bude stačit na něco n.

use the fucking google!

Třeba už přišla na kouzlo toho, že než hledat informace sama a ztrácet tím čas, tak zapojí otroky na emiminu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
SAJ
9381
2.3.21 18:27
@Anonymní píše:
Ahoj, můžete mi poradit, jakým způsobem se stát učitelkou? Studuji VŠ, ale v jiném oboru než učitelství, bude mi stačit pedagogické minimum? :srdce:

Co a kde chceš učit?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
SAJ
9381
2.3.21 18:33