Vyšší policejní škola? Výběr vysoké školy

28
1.3.21 18:46

Vyšší policejní škola? Výběr vysoké školy

Ahoj,
ráda bych poprosila o názor na policejní školy. Konkrétně mám poměrně dost zájem o Vyšší policejní školu v Praze, tuším že Hrdlořezy.
Momentálně studuji gymnázium, 3. ročník a stále ještě nejsem rozhodnutá, jaké studium si zvolit. Nejvíc mě baví jazyky (angličtina, španělština, lehce němčina) a společenské vědy jako psychologie, sociologie, právo… Ale jazyky jsou takové neúplné a nevím, co přesně studovat. Na učitelku bych si bohužel netroufla. Co se týče té policie, tak se mi líbily předměty, které se zde učí a také možnost jazykových pobytů, kurzů a tak dále. Chtěla bych se zeptat, co si o této škole myslíte (pokud máte zkušenosti) nebo s jakoukoli jinou školou s podobným zaměřením. Poměrně me láká Bezpečností právo.. A podobné obory. Bohužel si nejsem jistá, jestli je policie pro mě.. Slyšela jsem, že lidé, co tuto školu vystudují jsou automaticky policisté a pracuji v kancelářích. Ale moc si nedokážu představit co takový policajt úředník dělá. Bojím se, aby nešlo o nudnou opakující práci ve které bych nulově využila angličtinu, jelikož mě velmi baví. Prosím o jakékoliv názory, děkuji:)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
145
1.3.21 18:49

A co VŠ Policejní akademie na Lhotce? Bezpečnostě právní studia tam v rámci Bc.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
73
1.3.21 18:51

Máš to dálkové studium na 3,5 roku. 1× za měsíc 2 dny. Je to docela lehká škola. Studuji současně s policejní akademií a dá se zvládat. Uplatnění je široké ( úřady, ministerstva, soudy..) :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
28
1.3.21 18:53