Jaké auto pro nás a děti?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
julina11
Kecalka 105 příspěvků 10.10.14 17:37
Jaké auto pro nás a děti?

Ahojky všem,
chceme koupit s manželem osobní auto a potřebujeme nějaké, aby bylo vzadu hodně místa, aby se tam vešli děti se sedačkama. Pořád mi připadá, že když se manžel odsune dozadu, aby mohl pohodlně řídit, tak vzadu mají děti málo místa. :nevim: Studuju auta, ale pořád mi připadá, že ten zadní prostor je malý. Buď je velký kufr nebo je hodně místa ve předu, ale já potřebuju pořádný prostor vzadu, děti mají bytelné sedačky, tak aby tam nebyly jak sardinky. :roll:
Děkuji za každou radu. :mavam:

Reakce:
Pajule22
Echt Kelišová 9043 příspěvků 10.10.14 17:40

My mame roomstera a vzadu je dost mista a zadni sedacky se daji jeste posunout vice dozadu.

Zupa
Ukecaná baba ;) 2338 příspěvků 10.10.14 17:51

@julina11 Já toužím to Peugeotu 807 nebo citroen C8, jsou to prakticky stejná auta a mě se líbí prostor i velikost a zamilovala jsem se do posuvných dveří :mrgreen:

Akorát neznáme s přítelem nikoho s osobní zkušeností tak váháme :nevim:

catherine100
Vesmírná mluvilka 30563 příspěvků 10.10.14 17:52

Já mám sice malou Toyotu, ale je to hodně variabilní a sedačky se dají hodně posunovat i na úkor kufru…
myslím, že to tak mají i některé Peugeoty, ale zas to nejsou tak kvalitní auta…ale určitě se najde víc takových aut od různých značek :think:

Šarlota4
Extra třída :D 10651 příspěvků 10.10.14 17:55

Velky kufr a mistp v predu i vzadu maji VW passat jak combi tak i sedan. A nebo pak rodinne auto typu picasso nebo tak neco.

Eveelin
Echt Kelišová 9662 příspěvků 10.10.14 17:58

@julina11 máme WV Turana - 7 místného. 2 sedačky jsou v kufru, je možné je vykopit, ale zabírají tam minimum místa. Pro rodinu doporučuji ;)

Šarlota4
Extra třída :D 10651 příspěvků 10.10.14 18:01

@julina11 jako ve finale vsechny SUV maji spoustu mista. Neuvedla si nejaky fin. strop.