Jakou práci si vybrat?

15
13.11.19 13:25

Jakou práci si vybrat

Ahoj,
studuji SŠ cestovního ruchu a přemýšlím co dál.
Strašně moc by mě bavila práce ve školce s dětmi,
ale to bych musela ještě na tři roky na VŠ. A nebo pak
práce recepční, bez toho abych pokračovala ve studiu,
ale zase mám ocit, že by mě t tak nebavilo, a měla bych
tam stres. Samozějmě nevím, co vše bych dělala.
Co myslíte, že si mám vybrat? Do čeho jít?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4407
13.11.19 13:26

@Maru7 Zkus brigadu na recepci nebo praxi, jestli mate a hned uvidis, jestli te to bude bavit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2334
13.11.19 13:32

Já třeba ve 3 rocích na VŠ problém nevidím. Naopak doporučuji, pokud na to člověk má (hlavu, ne peníze). :lol: Budeš mít o možnost víc. Pokud by tě práce s dětmi nenaplňovala, nebo jsi třeba jen cítila, že potřebuješ změnu, vždy by ses mohla vrátit zpět do oblasti cestovního ruchu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2088
13.11.19 13:36

Můžeš si udělat kurz asistenta a dělat ve školce asistentku, ale spíš bych doporučila těch pár let na vš, máš pak větší výběr a vyšší plat ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29544
13.11.19 13:38

Na recepci můžeš jít vždycky… šla bych na VS a pak se uvidí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15
13.11.19 13:48

Já mám jen strach že mě na VŠ nevemou. Prý jsou příjmačky těžké, a hlásí se tam hodně lidí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5119
13.11.19 13:49

@Maru7 ve školce toho stresu budeš mít více než na recepci. O tom nepochybuj… :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5119
13.11.19 13:49
@Maru7 píše:
Já mám jen strach že mě na VŠ nevemou. Prý jsou příjmačky těžké, a hlásí se tam hodně lidí.

Ještě můžeš zkusit vyšší odbornou nrbo soukromou vysokou.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
49
13.11.19 13:57
@Maru7 píše:
Já mám jen strach že mě na VŠ nevemou. Prý jsou příjmačky těžké, a hlásí se tam hodně lidí.