Jsem nováček

996
14.5.14 20:03

jsem nováček

Ahoj vsem:-)
Jsem mamca Terez, je mi 32let a mam tri zdrave deti dve holky-nejstarsi Karolina a nejmladsi Zuzanka a prostredni kluk Matyasek.. :-) bydlim v rodinnem domku s manzelem. Momentalne jsem v ocekavani okolo 20 cervna cekame Mariánka :* :srdce: na ktereho se cela rodina moc tesime. A tady mezi vami hledam kamaradku na dopisovani pres e mimino:-) a pokud se tu sejde zajemcu se mnou si dopisovat vice rada bych pondomluve s vami zalozila soukrom. skupinku:-) tot se snad se nekdo najde:-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
996
14.5.14 20:10

@monromdik moc za radu, zapojim se. Chtela sem o sobe dat vedet tak treba. Nekdo ozve

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14090
14.5.14 20:11

Hoooolka tak takhle moc tváří nepotkáš ;) je nás tady hafo v různých hodinách tahle diskuse za chvilku „zapadne“ za novými a prd… Zkus si najít maminy se kterými máš něco společného, zapojit se nejdřív do stávajících diskusí apod… takhle s nováčkem se málokdo hned bude pouštět do kdovíjakých rozsáhlých diskusí… přeji mnoho štěstí a snad se ti na emimi bude líbit :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
996
14.5.14 20:17

@werunkaw123 diky moc maminky se mi po pridan diskuse ozvaly do soukromych zprav:-) :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5724
14.5.14 20:17

Ahojky. Tak na tvém místě bych se zapojila do diskuzí „4 a více dětí“, apod. :mrgreen: :kytka: :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2037
14.5.14 20:22

Nahodou me to prijde mile a zni mi to privetive :kytka: ja se klido hlasim na dopisovani i kdyz mam cas jen po vecerech :roll: a hledej skupinky na tema s vice detmi - tam uz se da pokecat pekne - vicematky uz si delaj legraci a nejsou tak outlocitny k reseni problemu ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
996
14.5.14 20:28

@Measmille dekuji, budu rada..ozvy se klido do sz

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
901
14.5.14 20:33

@rézi2