Kdo studujete při mateřské sem

Napsat příspěvek
Velikost písma:
50186
6.9.11 17:22
Kachnatko2009 píše:
Ahoj Holky, potřebovala bych poradit od září jsem nastoupila do 2.ročníku na denní nástavbové studium učetnictví.21.9 budu ve 34 týdnu těhotenství tedy Dr.by mi měl napsat žádanku na mateřskou.chci se zeptat z čeho se mateřská vypočítává když studuji denní studium a k tomu pobírám sirotčí důchod ale asi pouze do listopadu ho budu pobírat když budu už brát mateřskou????Žádnou brigádu jsem neměla…Dále se chci optat je normální aby mi škola stopla individuál a chtějí mi počítat normální absenci???Necítím se zrovna na to abych tam docházela vzhledem k tomu když mám pouze ležet a mám rizikové těhu a budu nastupovat na mateřskou..všem moc děkuji za reakce

Pokud jsi nepracovala, tak nemáš na mateřskou nárok, automaticky dostaneš 4-letý rodičovský příspěvek.

Nemůžeš si ve škole přerušit to studium? Sice chodím na dálkově na VŠ, ale u nás to jde běžně.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5230
6.9.11 17:23

Jestli jsi nepracovala tak nemáš nárok na mateřskou, ta se vypočítává z platu. Dostaneš rovnou rodičák a mám pocit, že na 4 roky (nemůžeš si vybrat)
A s tím individuálem to nevim, ale je to divný :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
36544
6.9.11 17:41

Bohužel na mateřskou nárok nemáš, pouze na rodičák ode dne porodu na 4 roky… Potom možná dosáhneš i na porodné (záleží na příjmech tebe a partnera), a bude možno provést změnu přes otce aby jsi měla 3letou variantu :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6.9.11 17:55