Keto vyrážka

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
hanabenešová
Kecalka 283 příspěvků 2 inzeráty 11.09.19 11:56
Keto vyrazka

Ahoj maminky, nenašel by se někdo, kdo by mi poradil. Dle internetu jsem zjistila, že to co mam po těle je keto vyrazka. Drzela jsem tuto dietu a teda drzim nyni jidelnicek hodne ochuzeny o sacharidy, nejim ovoce, pecivo atd… ted uz to neni ani tak dieta jako to, ze proste nemam chuť a ani moc hlad. Sice jsem zhubla 20kg a dál to klesá. Ještě 5-10kg by bylo fajn, ale pod prsy, v podpaží i na ruce se mi objevila vyrazka. Nikdy jsem na nic takového netrpěla. Je pravda, že vitamíny beru krátce a předtím jsem na to kaslala, ke kožní se snad dostanu příští týdne, ale jelikož vyrazka svedi, máte nějakou radu? Děkuji, už jsem z toho nervni ????

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
cverunka
Závislačka 3259 příspěvků 11.09.19 12:11

Na svědění bych si zkusila dat nějaké antihistaminikum, třeba Zodac. Jinak se doporučuje opětovné zařazení sacharidů do stravy.

Ou
Echt Kelišová 9024 příspěvků 11.09.19 12:47

No co chceš slyšet - začni jíst tak, aby si svému organismu neubližovala. Dieta ho poničila tak, že chytne nejbližší bakterii a osype se.

Mezi tím suplementuj co ti chybí ale především potřebuješ nastavit stravu tak, aby si měla všechno co potřebuješ. Včetně sacharidů.

cverunka
Závislačka 3259 příspěvků 11.09.19 12:51

A hlavně u keto diety se jí hodně alergenů - oříšky, ryby, mořské plody… Nevím, zda třeba užíváš nějaké proteinové preparáty, můžou obsahovat soju, což je také jeden z nejčastějších alergenů.

hanabenešová
Kecalka 283 příspěvků 2 inzeráty 11.09.19 14:07

@cverunka zkusím ten Zodac, dekuji

hanabenešová
Kecalka 283 příspěvků 2 inzeráty 11.09.19 14:14

@Ou To je právě to, když jsem jedla sacharidy, tak jsem kynula a hlavně byla totálně bez energie, takže přemýšlím o mírnějším omezení, ale i tak. Prostě najít vhodnou dávku je oříšek. Navíc u mě to budou asi předně, pohankove atd kaše a dál asi jahly atd… těstoviny, brambory a pecivo takřka nejim. Pouze si dám kousek, když mám odleceny den. No a je to s velkou nechutí…

hanabenešová
Kecalka 283 příspěvků 2 inzeráty 11.09.19 14:18

@cverunka tak napoje a protein tycinky to je asi jediny doplněk, jinak vejce, tofu, syry, zelenina a hrst ořechů, které jim od mala, ale jak jsem psala, nějak jsem pozapomněl na vitaminy, za což bych si nafackovala.

cverunka
Závislačka 3259 příspěvků 11.09.19 14:29

Já si uhnala díky tofu serednou kopřivku a také sóji jím od mala. Třeba toho již bylo víc, než tělo snese.

hanabenešová
Kecalka 283 příspěvků 2 inzeráty 11.09.19 14:39

@cverunka osobně si myslím, že jsem to trochu přehnala, ale neprozivam dobre časy, takže k tomu stres a 20kg za 3mesice. No, ty preparáty jsem nejela nikdy celé dny, spíš jsem sazela na to, že jsou tam vitamíny a občas ten koktejl přijde vhod, když je nechuť do sebe něco nasoukat. Jinak pridam rano kaše a vice zelene zeleniny a dokoupim i zeleny jecmen, abych se dala do kupy. To samozřejmě znamená, že aktivní běh bude až po 22h, dřív to kvůli synovi nedávám. Pak 5h spánku a nanovo. Kdybych začala jíst více sacharidů bez dalšího pohybu, naberu a to nechci.

Murka
Ukecaná baba ;) 1986 příspěvků 11.09.19 15:24

@hanabenešová Pochopila jsem dobře, že jsi jedla přímo výrobky určené pro keto dietu?
Zkus na to jít jinak, přirozeněji (bez umělých koktejlů a náhrady stravy) a zkus nízkosacharidovou vysoce tučnou stravu (LCHF). Tam si můžeš nastavit sacharidy sama jak ti vyhohují, někdo jí do 20g/den a je v ketóze, pak je možné držet sacharidy do 50g/den, to je pak nízkosacharidové stravování a nebo do 100g/den a to je pak cukrfree. Je to taky o tom, že nejší polotovary a vysoce zpracované potraviny, ale že kupuješ jen základní suroviny a z nich připravuješ opravdové jídlo. Na netu je o tom spousta stránek, stačí pohledat.

hanabenešová
Kecalka 283 příspěvků 2 inzeráty 11.09.19 15:37

@Murka o tomhle přemýšlím, je pravdou, že pro nejedlika masa to bude trochu náročnější, ale pokusím se. Koukam nyni i na
vajecne bilky. Myslite, ze by šlo k s snídani zelene smotie s bilkem, svačinu mít dopoledne nepotřebuji, protože jak si dám kávu, tak hlad nemám. Pak omeletu s houbami, pak třeba zakysana smetana, tvaroh, jogurt a poté salát se sýrem. Myslite, že je to ok. Protein nápoje bych dala před a nebo po cvičení a nebo spolu s tyčinkami, když jedu za tchyni, která dělá smažený jídla a to nemusím.

hanabenešová
Kecalka 283 příspěvků 2 inzeráty 11.09.19 15:40
@Murka píše:
@hanabenešová Pochopila jsem dobře, že jsi jedla přímo výrobky určené pro keto dietu?
Zkus na to jít jinak, přirozeněji (bez umělých koktejlů a náhrady stravy) a zkus nízkosacharidovou vysoce tučnou stravu (LCHF). Tam si můžeš nastavit sacharidy sama jak ti vyhohují, někdo jí do 20g/den a je v ketóze, pak je možné držet sacharidy do 50g/den, to je pak nízkosacharidové stravování a nebo do 100g/den a to je pak cukrfree. Je to taky o tom, že nejší polotovary a vysoce zpracované potraviny, ale že kupuješ jen základní suroviny a z nich připravuješ opravdové jídlo. Na netu je o tom spousta stránek, stačí pohledat.

Jinak vyhovovalo by mi tak max. do 50 g sacharidů denně s tím, že bych 4× do týdne behala a koupila třeba protein bez soji, abych nepřišla o svaly.

cverunka
Závislačka 3259 příspěvků 11.09.19 17:07
@hanabenešová píše:
Jinak vyhovovalo by mi tak max. do 50 g sacharidů denně s tím, že bych 4× do týdne behala a koupila třeba protein bez soji, abych nepřišla o svaly.

Já si myslím, že ti tělo dává varovný signál, že to přeháníš. Až tě klepne, tak ti z těch svalů moc nezbyde.

Lenka_Hal
Extra třída :D 10215 příspěvků 11.09.19 17:26

Tak co vim, souvisi to s produk i acetonu v pocatecni fazi, pak uz totiz bude prevazovat beta hydroxybutyrate. Ona je to mala molekula, takze se pres kuzi dostane a tam drazdi. Je to strasne malo caste a mam podezreni, ze pri ketoze z domaciho skutecneho jidla by se to vyskytlo jeste min pravdepodobneji. Vsechno co jis ve forme nejakeho instantniho, praskoveho, hotoveho jidla, musis holt pocitat s tim, ze seznam ingredienci bude vyrazne delsi a to navic vetsinou tak dobre nebude. Presla bych na normalni zdrave keto jidlo, pro zacatek zkusila omezit ty orechy. Opoutet LC ci keto nemusis, pokud nemas fakt velke potize. Pokud je to zly, zkus treba pridat tech sachardi rekneme na 40-50…jak je to s tema krabickama a mnozstvim tuku? Jestli je ho tam fakt malo, i to mohlo prispet… :think:

Lenka_Hal
Extra třída :D 10215 příspěvků 11.09.19 17:29
@hanabenešová píše:
Jinak vyhovovalo by mi tak max. do 50 g sacharidů denně s tím, že bych 4× do týdne behala a koupila třeba protein bez soji, abych nepřišla o svaly.

Tak protein je nutny pro vsechny, keto nebo cukrozrouty. Ani moc, ani malo. Bylo by dobre prekonat ten odpor k masu. Hodne by to pomohlo…obzvlast pokud ch es sportovat.

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama