Knooking - pletení háčkem

Fotoalbum tématu (2) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Hazentla
Zasloužilá kecalka 996 příspěvků 23.02.18 21:39
Knooking - pletení háčkem

Ahoj, nedávno jsem objevila knooking a jsem z něj úplně nadšená :potlesk: Je to v ČR poměrně neznámá technika, jde o pletení na speciálním háčku, který má na konci ouško jako jehla a ouškem se vede pomocná příze, která nahrazuje druhou jehlici. Spojuje výhody pletení a háčkování, dají se taky tyhle dvě techniky hladce kombinovat a dělat tak nádherné věci. Co jde uplést, jde udělat i knookingem, výsledek je stejný, příze se vede stejně, jen se to dělá háčkem. Pro mě je super hlavně variabilní délka pomocné příze (neřešíte, zda se vejdete na jehlici atd.). Je tu někdo další, kdo touto technikou pracuje? Jsem celkem začátečník, tak bych si ráda vyměnila zkušenosti :)

Reakce:
dlouha
Ukecaná baba ;) 1717 příspěvků 23.02.18 21:47

Nevím, háčkuju se :lol: líbí se mi to :)

Hazentla
Zasloužilá kecalka 996 příspěvků 23.02.18 21:53

Mně to ukázala kamarádka, taky jsem háčkovala, ale pletení mě nějak neoslovilo, až knooking. Našla jsem super kanál na youtube, je to teda v ruštině, ale hlavní je to video, to odkoukáš plus já tomu teda dost i rozumím, holt slovanský jazyk :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?… Ta ženská má super návody, dobře to z toho pobírám.
Momentálně dokončuji šálu :palec:

dlouha
Ukecaná baba ;) 1717 příspěvků 23.02.18 21:57

Tak já na to mrknu :)

Hazentla
Zasloužilá kecalka 996 příspěvků 23.02.18 22:01

Doufám, že se najde ještě někdo, kdo to dělá :mrgreen: Za chvíli mi dojdou moudra, budu muset zase na návštěvu ke kámošce :roll: :lol:

laducha
Generální žvanilka 21771 příspěvků 23.02.18 22:44

@Hazentla Pletu i háčkuju, tohle neznám. Paráda, jdu to prozkoumat :palec:

ka2ka
Extra třída :D 13183 příspěvků 24.02.18 09:22

Jéé tak tohle neznám hmmm asi se to budu muset naučit

Hazentla