Kočárek do města 2019/2020

22.2.20 09:22

Kočárek do města 2019/2020

Ahoj holky :kytka:,

ráda bych poprosila o radu zkušenější. V tomto jsem úplný začátečník a i když jsem pročetla kde co, tak se pořád neumím rozhodnout :zed:

Sháním kočárek převážně do města. Aby byl lehký, skladný. Jsem mrňavá - 155cm a většinu času budu jezdit sama autem nebo MHD. Ráda bych kočárek sama složila, zvedla do auta, připevnila autosedačku, korbičku. Zvládla s ním chodby ve škole apod. Zase se bojím nějakého úplně lehkého, abych ho na větším obrubníku nevyklopila.

Mohl by zvládnout lehčí terén, ale bydlíme u lesa, takže si chceme pořídit další „sportovní“ roan marita z druhé ruky.

Kočárek by měl být ve dvojkombinaci s tím, že na něj můžu připojit autosedačku cybex aton 5. Korbičku chci alespoň těch 80 cm, aby se tam malý vešel i přes zimu s fusakem. TP máme 5.6.

Limit asi nemáme, kdyby se vešel do těch 20 tis, tak budu ráda. Líbil se mi kočárek Junama Diamond S line, ale v obchodě na mě působil moc mohutně a měla jsem ho problém zvednout už teď, co teprve s dítětem. Naopak mě oslovil cybex priam, ale zase dát za kočárek skoro 40 tis? :roll: vyplatí se to vůbec?

Omlouvám se za sloh a pokud ho někdo přečte až do konce, moc děkuji za každou radu :srdce:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

102
22.2.20 09:37

Co Stokke? Použitý třeba

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
167
22.2.20 09:49

Moje kamarádka má Babylux Largo a je s ní spokojená, taky má jen lehce přes 150cm a zvládá to s ním dobře, tedy nevím jak s kočárem do auta na to jsem se neptala a k nám jezdí jen s malou v autosedačce
Cenová relace tohohle kočárku bude pro tebe asi směšná když jsi koukala i na kočár za 40k :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22.2.20 09:52

@subrag na ten jsem se upřímně nikdy nezaměřila, podle fotek mi sporťák přijde hodně malý. Ale naživo jsem ho nikdy neviděla :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
102
22.2.20 10:26