Konec otroctví doma?

27.1.21 20:06

Konec otroctví doma?

Ahoj lidi,
Píšu sem hlavně protože se potřebuju někomu vykecat ze své zlosti. S přítelem jsme spolu něco málo přes rok a rok spolu bydlíme, nechtěla jsem tak brzy, ale maminka ho vykopla z domu, takže jsme v podnájmu u jeho známého. Já studuji na vysoké a on od září pracuje. Když se potřeboval učit na závěrečné zkoušky, vzala jsem všechny domácí práce na sebe, aby na to měl maximum času, tou dobou práci ani brigádu neměl, já brigádničila a sama měla zkouškové, ale to už byla moje volba a hloupost. Jenže tady problém začal od té doby doma sotva hne prstem, zamete sotva jednou týdně a zaleje svoje kytičky. Když ho o něco požádám buď na to zapomene, nebo to nedodělá, nebo je chudáček unavený z práce a krom stupidních počítačových her se mu nic nechce. Už několikrát jsem se mu svěřovala, že to sama nezvládnu, ani mě to nebaví. Ale co mě štve je jeho přístup k problému. On vydělává, on už doma pracovat nemusí, v době korony mám vyučování online, dva dny v týdnu i 12 hodin, ale z jeho pohledu sedím doma, tudíž bych to měla zvládat. Teď jsem na konci zkouškového, ale i svých sil, každý den vařím dva obědy, pro sebe veganský a pro něj něco s masem, protože moje blafy jíst nebude, prosila jsem ho jestli by si alespoň maso nemohl připravovat sám, protože mi je to proti srsti, taky jsem se nedočkala. Nebaví mě dělat mu mámu a to doslova - i svačinu do práce si je línej udělat! Mám sto chutí na všechno se mu tu vykašlat, týden nevařit a klidně i na pár dní odjet, ale bojím se, že by se to časem stejně vrátilo do starých kolejí a nejspíš by mi mezitím umřel chameleon.
Opouštět ho nechci, tam někde pod líným zevnějškem je moc milý a hodný chlap, dokonce se kvůli mně snaží přestat kouřit a já se cítím provinile, že toho po něm chci tolik, ale škola je pro mě práce na plný úvazek a to mu za boha nevysvětlím.
Díky za jakékoliv rady a díky, že jsem se mohla svěřit, trochu se mi ulevilo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit