Kotle v obýváku

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
9.10.21 23:03

Kotle v obýváku

Ahoj, můj manžel pracuje jako OSVČ, kdy montuje kotle, tepelná čerpadla, podlahové topení apod. Tím, že se má prý příští rok výrazněji zdrazovat, tak se nyní predzasobil a nakoupil si již dopředu, aby z toho pak měl větší zisk. Tím, že garáž, sklad, sklep i chodba už jsou totálně narvane jeho věcmi a materiálem, tak začal skladovat i v našem obýváku a to mi dost vadí.. Máme tam nyni aktuálně 3 kotle, tepelné čerpadlo a 2 akumulační nádoby. Vše na zakázky, které bude dělat na jaře, nejdříve tak v dubnu. Nechci se smířit s tím, že bych s tímto měla ještě půl roku žít.. Neumím si představit, že vedle těch krabic dáme na Vánoce vánoční stromek a dárky.. Obávám se, že to není vše, a že ještě dorazí další kotle.. Už jsme se kvůli tomu pohádali a nevidím řešení 😟
Jsme spolu přes 8 let, máme 2 malé děti a tohle nikdy nedělal, vzdy měl vše jen v garáži a skladu, ale tento podzim se nějak rozjel.. Když jsem mu řekla, ať si teda pronajme další skladovací prostory a dá to tam, tak to nechce, protože by se mu to pak nevyplatilo, kdyby musel platit pronájem za ty skladovací prostory.. Sama nemám šanci to někam přemístit, je to těžké a moc objemné.. Odejít kvůli tomu taky nechci, tak nevím.. Budu ráda za nějakou radu.. Jo, a taky se rozhodne kvůli tomu nechci hádat a dělat dusno, jinak je manžel v pohodě, ale tímhle mě fakt hodně štve..

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
12068
9.10.21 23:20

Tak s tim pronájmem to je pravda, to by se mu nevyplatilo. Zahradu máte? Co tam postavit nějakej pristresek a dát věci tam, pořádně to zabalit at na to nenaprsi a nejdou mysi apod. Domluvit se s nějakým sousedem, kamaradem jestli nemá volný místo a za nějakou láhev něco neuskladnil?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.10.21 23:24
@JancaS84 píše: